minienthe Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 når har egentlig nav utbetalingsdato på dagpenger ? har fått innvilget dette minus 8 ukers karantene men det sto ikke i vedtaket hvilken dato første utbetaling skulle skje. å komme igjennom på telefon hos nav er jo mildt sagt... hm... interessant og etter 40 minutter i kø ga jeg opp.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Har du sendt meldekort? Man får som regel pengene mandags ettermddag eller tirsdag om man sender det ila helga. Anonymous poster hash: 08701...2f0
minienthe Skrevet 2. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2013 meldekort osv er i rute og har vært det i flere uker. grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har fått inn en pengesum på konto jeg ikke skjønner hvor kommer i fra for etter mine beregninger skal jeg ikke motta dagpenger før om to uker. har nav konstante utbetalinger eller følger de faste datoer som normale lønnsutbetalinger ?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Utbetaling på dagpenger følger meldekortperioden din. Du vil vanligvis få utbetaling et par dager etter innsendt meldekort. Om du lurer på hva du har fått utbetalt kan du sjekke dette ved å logge på din side på nav.no og se på utbetalingene dine... Anonymous poster hash: a0818...ddd
minienthe Skrevet 3. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2013 ok, så nav har ikke faste dager to ganger i måneden de utbetaler på.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 http://www.finn.no/jobb/ Anonymous poster hash: f88fa...424 2
minienthe Skrevet 3. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2013 http://www.finn.no/jobb/ Anonymous poster hash: f88fa...424 way ahead of you, er innom både finn og nav og andre sider daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå