AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Flørten min sendte meg mld i går og sa at han skulle gi beskjed i dag om når vi skulle treffes osv. Han har enda ikke gitt lyd fra seg (vi holder på altså, og han har ellers tatt intiativ, bare sånn ingen skriver at han ikke har lyst osv). Skal jeg ta å sende han en mld og spørre om vi skal treffes eller hva? Har ikke lyst å virke masete, så tenker jeg kanskje må legge til "om du ikke er for trøtt" eller lignende. Anonymous poster hash: 26a6c...1c9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Ja. Anonymous poster hash: 76464...ec8
Gjest pilldorf Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Hehe. Jada. Er bare å spørre ham.
Jentejente24 Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Nei la det være og finn noe annet å fylle dagen med istedet for å sitte på rumpa og vente. Han har nok av tid til å sende deg en melding om han er interessert nok, og hadde da heller ikke "glemt" det eller noe annet. 5
Marie90 Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Nei la det være og finn noe annet å fylle dagen med istedet for å sitte på rumpa og vente. Han har nok av tid til å sende deg en melding om han er interessert nok, og hadde da heller ikke "glemt" det eller noe annet. +1 på den. Finn på noe annet hyggelig eller dra ut med en venninne. Hvis han sender en melding senere kan det jo hende du er opptatt, men sånn går det hvis man glemmer folk. Å sitte å vente på noen som ikke gidder er aldri en god ide. 6
Gjest pilldorf Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 +1 på den. Finn på noe annet hyggelig eller dra ut med en venninne. Hvis han sender en melding senere kan det jo hende du er opptatt, men sånn går det hvis man glemmer folk. Å sitte å vente på noen som ikke gidder er aldri en god ide. Word !
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Nå sier jeg ikke at dette gjelder deg, men av erfaring vil jeg sterkt anbefale deg som andre her, å bare finne på noe annet. Klokka er snart 21 på kvelden, ganske seint når du ikke har hørt et kvekk spør du meg. Hadde det samme gående med en fyr jeg var sikker på var kjempeinteressert i meg. Begynte bra og så starta han med å si at han skulle si ifra dagen etter osv. Hørte selvfølgelig ikke noe fra han den dagen han skulle kontakte meg, og jeg gikk selvfølgelig i fella og sendte melding. Følte meg ikke så bra da, og fikk halvhjerta unnskyldninger om mye jobb, at han var trøtt og det ene og det andre, men foresikret om at han fortsatt ville sees osv osv. Han tok selvfølgelig noen små initiativ her og der.. Men tilslutt sluttet han helt å svare og fant ut senere at han var sammen med en annen. Sier aldeles ikke at denne ene lille opplevelsen din er som denne, men bare senk skuldrene og vis fyren at du faktisk har et liv selv.. Da viser du også en mer selvsikker side av deg selv og at du ikke bare er tilgjengelig når han finner det for godt å ta kontakt. Anonymous poster hash: b0a81...b9b 1
LillaGorilla Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Sier som de andre, finn på noe annet. Og når han så sender en melding og spør om du er ledig, sier du at nei, det er du ikke- for siden han ikke lot høre fra seg, la du andre planer. 1
MunaMadan Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Masete. Og unødvendig, du sier jo at han tar initiativ ellers. Så ble det ikke noe av idag da, sånn er det når man flørter, ingen meldeplikt. Det er vel greit når han vanligvis viser interesse, gi han litt slack.
Gjest pilldorf Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Kanskje han ikke ville flørte så mye likevel da ?
Gjest Atheena Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg ville ikke sendt av samme grunn som skrevet over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå