Gå til innhold

samlivet er inne i siste kapittel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har store samlisproblemer. Han har tre barn, jeg ingen. Og ønsker meg veldig. Jeg sørger om dagen, da vi ikke kan få. Han derimot virker helt upåvirket , og det et lite trøst å få. Eneste er at han er lei mitt konstante dårlige humør og ber meg ta meg sammen. Foreslår jeg terapi sier han at ikke har noe behov for det, det er ingenting å snakke om.

Han er veldig glad i sine barn, og det forventes at jeg skal stille opp for dem.

Når han er alene tviler jeg på at han sitter i sofaen og depper over dette, han er vel mer opptatt av flørt med andre damer hvor han slipper dette maset. Typisk menn å søke trøst hos andre når forholdet sliter, så jeg vet hvordan ting er på den fronten. Det er jo fryktelig synd på menn når de ikke får sex ..Sexlivet har dabbet av. tenner ikke så mye å ha sex med et intetkjønn..

Det er hans fraværende sædproduksjon som er problemet, jeg er 100 % frisk.

Anonymous poster hash: ddeda...111
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvitt deg med fyren og finn deg en som er gladi deg (som som kan/vil få barn). Han virker jo både ufølsom og har null vilje tilå jobbe med forholdet,

Anonymous poster hash: e0855...9c8

• Liker 3
Skrevet

La meg gjette- Du er livredd for å være alene derfor holder du deg til denne mannen selv om du ikke vil oppfylle ønsket ditt om å få barn? Hvis han flørter med andre i forholdet også så høres det jo enda bedre ut.

Anonymous poster hash: 6651d...2c4
Skrevet

Mannen har tross alt 3 barn fra før. Det er jo forståelig at han desverre for din del ikke vil ha flere. Det kommer rett og slett ned til hvor mye du ønsker det?

Anonymous poster hash: e3d38...8cc
Skrevet

Øøøøhm....... Han har 3 barn - men ingen sædproduksjon? :glare:

Anonymous poster hash: 1c3ba...2aa
  • Liker 3
Skrevet

Dere kan ikke få barn fordi han er sterilisert?

Anonymous poster hash: 51fa0...a90
Skrevet

Dere kan ikke få barn fordi han er sterilisert?

Anonymous poster hash: 51fa0...a90

Da hadde hun neppe sagt: "Det er hans fraværende sædproduksjon som er problemet, jeg er 100 % frisk."

Anonymous poster hash: 1c3ba...2aa

Skrevet

Sexlivet har dabbet av. tenner ikke så mye å ha sex med et intetkjønn

----------------------------------------

Hæ? Du mener han ikke er noe til mann fordi sædkvaliteten hans har blitt dårlig med åra? Herregud, mannen har tre unger fra før. Skjønner godt at han ikke vil ha flere.

Og hvorfor klager du her? Du vil ha unger, han kan ikke få flere, noe som medfører at du ikke tenner på ham. Du høres ikke helt god ut.

Så gå, bare gå. Høres ut som om både han og du er best tjent med det. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor enkelte par er sammen.

Skrevet

Kvitt deg med fyren og finn deg en som er gladi deg (som som kan/vil få barn). Han virker jo både ufølsom og har null vilje tilå jobbe med forholdet,

Anonymous poster hash: e0855...9c8

han har dårlig sædkvalitet og det er det samme som at han ikke er glad i henne?

Jesus...

Skrevet

Du må nok bare se realteten i øynene, du får ingen barn med ham. Du ønsker at han skal sitte å deppe over dette i stedet for å godta det og ta seg av de barna han allerede har?

Anonymous poster hash: 06bc8...a8f
Skrevet

Hvorfor er det typisk menn å søke trøst hos andre når forholdet sliter? Veldig mange damer gjør det samme, så det er like typisk.

Dersom han har sterilisert seg, så er det vel fordi han ikke vil ha flere barn. Da må du nesten revurdere forholdet deres.

Du må også sette grenser med hensyn til din grad av involvering i forhold til hans barn.

Anonymous poster hash: cacf1...701

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...