razza1973 Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hei! Jeg leier for tiden ut en leilighet under meg. Leietaker har sagt opp leiligheten og pga. noe ekstra utleig sist mnd sa jeg ja til at hun kunne bruke depositumet til forgje husleie. Problemet nå er at hun har flyttet ut alle tingene sine og det er umulig å få kontakt med henne. Jeg har allerde en som står klar til å flytte inn pluss jeg vil begynne å male der inne. Hva kan jeg gjøre? Føler meg hjelpeløs.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Problemet er at hun ikke har levert tilbake nøklene? Kinkig situasjon. Kan du kanskje forsøke å få ta i henne via noen andre? Anonymous poster hash: 0e4ea...204
razza1973 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2013 Problemet er at hun ikke har levert tilbake nøklene?Kinkig situasjon. Kan du kanskje forsøke å få ta i henne via noen andre? Anonymous poster hash: 0e4ea...204 Det er riktig. Hun har ikke levert de tilbake, men jeg skal bytte låsene grunnet jeg nettopp har overtatt huset selv. Jeg kjenner ikke til henne så godt da jeg flyttet selv inn for en et par mnd siden
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hun er jo også forpliktet til å betale husleie for den tiden hun har beholdt nøklene. Hvor lenge er det siden hun skulle ha levert dem tilbake? Kan jo være hun rett og slett har glemt det. Håper det ordner seg. I verste fall ville jeg kanskje forsøkt å få tak i foreldrene og gi beskjed via dem dersom jeg var i en sånn situasjon. Anonymous poster hash: 0e4ea...204
razza1973 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2013 Hun er jo også forpliktet til å betale husleie for den tiden hun har beholdt nøklene. Hvor lenge er det siden hun skulle ha levert dem tilbake? Kan jo være hun rett og slett har glemt det. Håper det ordner seg. I verste fall ville jeg kanskje forsøkt å få tak i foreldrene og gi beskjed via dem dersom jeg var i en sånn situasjon. Anonymous poster hash: 0e4ea...204 Leietiden går ut nå i September.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Hvis ikke leietiden har gått ut og hun har betalt leia har du ingen rettigheter. Anonymous poster hash: 0e4ea...204 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå