bobler Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 eh, ja jeg har da akkurat begynt med briller med minus-styrke og jeg tror kanskje jeg har for høy styrke? jeg har veldig mye hodepine og er kvalm, plutt at når jeg blunker blir synet uklart, men bedre etter en stund. er også sånn at synet neten er FOR godt og at alt blir superdetaljert og ekkelt. hjelp!?
Gjest Doh Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Det tar litt tid å venne seg til briller. Gi det en uke hvertfall, så får du evt ta kontakt med optikere om det ikke blir bedre
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Det er en venningsperiode når man aldri har brukt briller før. Anonymous poster hash: b0e55...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Hei:) Å få hodepine når man har fått briller/nye briller er veldig vanlig. Kroppen trenger litt tid på å venne seg til:) Så gi det litt tid, ta dem av om det blir for ille og så ta dem på igjen. At ting er superdetaljert er bare en vanesak, er jo sånn man skal se:) Er det ikke bedre om en uke eller to, gå å prat med optikeren. Anonymous poster hash: 6e886...a01 1
bobler Skrevet 2. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2013 pluss at jeg var nærsynt før og så godt på nært hold, men nåmbli det bare uklart når jeg skal se på ting nærmere
Gjest Doh Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Igjen, det er fordi øynene ikke er vant til brillene ennå.
Fantomina Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 (endret) . Endret 18. januar 2015 av Fantomina
Gjest smooch Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Er fordi øynene dine ikke er vandt med brillene ja! Har selv hatt briller/linser siden 6. klasse på barneskolen og det føles som om trappa skal hoppe opp og skalle meg i trynet hver eneste gang jeg skifter styrke. Gi det noen dager, så ser du krystallklart, det kan jeg love:)
bobler Skrevet 2. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2013 Er fordi øynene dine ikke er vandt med brillene ja! Har selv hatt briller/linser siden 6. klasse på barneskolen og det føles som om trappa skal hoppe opp og skalle meg i trynet hver eneste gang jeg skifter styrke. Gi det noen dager, så ser du krystallklart, det kan jeg love:) okei, godt å høre! Skal heldigvis ikke bruke de hele tiden, bare til skolearbeid og når jeg ser på tv og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå