AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hvordan havner man på topplisten til en person? Jeg så kjæresten min hadde en jente på topplisten sin jeg ikke aner hvem er, og han sa han bare hadde sendt henne masse "hvem er du" snaps fordi han ikke visste hvem hun var. Er det mulig? At noen havner på topplisten din uten at de sender snaps tilbake? Anonymous poster hash: f6c62...e70
Maus Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Er det mulig? At noen havner på topplisten din uten at de sender snaps tilbake? Anonymous poster hash: f6c62...e70 Ja.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Man havner på topplisten kun om den personen sender saps tilbake. Så typen din lyver. Anonymous poster hash: d4b16...ea3 2
MaiTai Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 de som havner på topplisten er de man selv sender mest snapper til. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Ja. Feil. Jeg har faktisk prøvd. Laget meg en ny bruker kun for å teste ut dette, uansett hvor mye jeg sendte havnet ikke min bruker nr2 på topplisten før jeg svarte tilbake. Anonymous poster hash: d4b16...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Hvis han ikke snapper til så mange andre, så kan det være hun er på topplisten uten å ha sendt så mange snaps. Man kan også sjekke hvor mange snaps man har sendt og mottatt av en person. Anonymous poster hash: 776d0...791
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 de som havner på topplisten er de man selv sender mest snapper til. Ja. Men de må svare deg tilbake på snaps for å havne der. Anonymous poster hash: d4b16...ea3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Hvis han ikke snapper til så mange andre, så kan det være hun er på topplisten uten å ha sendt så mange snaps. Man kan også sjekke hvor mange snaps man har sendt og mottatt av en person. Anonymous poster hash: 776d0...791 hvordan sjekker man det egentlig? Her var det mye forskjellige svar. Han hevder hun aldri har svart han, men fortsatt ligger hun på topplisten hans. Han sender dog sjeldent snaps i utgangspunktet. Anonymous poster hash: f6c62...e70
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 hvordan sjekker man det egentlig? Her var det mye forskjellige svar. Han hevder hun aldri har svart han, men fortsatt ligger hun på topplisten hans. Han sender dog sjeldent snaps i utgangspunktet. Anonymous poster hash: f6c62...e70 Hun MÅ svare for å havne i topplisten hans. Men det kan godt være at hun har sendt kun én snap til han, og likevel havner på topplisten hans fordi han sender henne så mange. Anonymous poster hash: d4b16...ea3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Forklaringen hans var slik : Hun addet meg for lenge siden, så jeg har kun sendt "hvem er du snapper" uten å ha fått noe svar. Så jeg vet ikke hvem det er. Jeg har googla og styrt, funnet ut at dette er en svensk jente. Muffins på gang her ja Anonymous poster hash: f6c62...e70
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Topplista er vel den som har sendt deg flest meldinger. Ikke den du sender mest til. Anonymous poster hash: d4b16...ea3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Da lyver han vel... Ikke særlig moro.. Anonymous poster hash: f6c62...e70
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Forklaringen hans var slik : Hun addet meg for lenge siden, så jeg har kun sendt "hvem er du snapper" uten å ha fått noe svar. Så jeg vet ikke hvem det er. Jeg har googla og styrt, funnet ut at dette er en svensk jente. Muffins på gang her ja Anonymous poster hash: f6c62...e70 Ja. Slutt å overanalyser menneske. Jeg er ikke særlig på snapchat, jeg fikk plutselig en tilfeldig snap av en gutt, og da svarte jeg "Hvem er du?", og sånt. Han kom på toplista med en gang, fordi jeg ikke bruker snapchat så mye. Anonymous poster hash: fd538...65d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Ja, men dersom det stemmer at hun MÅ svare han for at han skal ha henne på topplisten lyver haan jo. Han sier jo denne personen aldri har svart han. Anonymous poster hash: f6c62...e70
*appifany* Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Be han om å registrere det slik at han kun kan motta snaps fra venner? Så slipper han å sende "hvem er du" snaps til svenske jenter... 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Kjenner jeg er drittlei, har tatt han før i å drive med nettflørting. Dette her er bare dødsirriterende og frustrerende.. Anonymous poster hash: f6c62...e70
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #17 Skrevet 3. september 2013 Jeg og lurer på hvordan dette med topplista fungerer. Synes det virker logisk at de du sender mest til er på din toppliste. Men det dere sier om "svaring", vil det si at vedkommende på trykke på "svar" på en enkelt snap fra deg, eller teller det om du får snap fra han/hun på et generelt nivå? Anonymous poster hash: 18b43...300
miramis Skrevet 10. september 2013 #18 Skrevet 10. september 2013 Grenser for hvor kontrollerende man skal være da, kan ikke kjæresten din snappe til hvem han vil? Typen min er ikke engang på min topp tre liste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå