AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Har et skoleprosjekt og er bare mer og mer forvirret, skal finne runer og hva de representerer og fremføre det som prosjekt. Jeg har funnet en del runer, men når jeg googler videre, så får jeg bare opp andre betydninger på de samme runene, noe som blir helt feil fra det jeg alt visste :S Noen som kan hjelpe meg å finne de rette runene og rette betydningene? Anonymous poster hash: c692c...205
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 http://snl.no/runer Skriftspråk endrer seg, så runene skifter form og betydning over tid. Sjekk anbefalt litteratur i lenken. Anonymous poster hash: f731c...dce
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Aha, så betydningene er i grunn rett da, det bare er snakk om å holde seg på samme årstall med rune og betydning.. Takk for svar! Anonymous poster hash: c692c...205
Sapientia Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Aha, så betydningene er i grunn rett da, det bare er snakk om å holde seg på samme årstall med rune og betydning.. Takk for svar! Anonymous poster hash: c692c...205 Samme tidsperiode og samme type runer, det finnes flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå