Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg må bare lufte tankene litt, og jeg kom på at det eneste stedet jeg kan gjøre det akkurat nå, er KG. Så da håper jeg dere kan komme med råd til meg :)

Jeg og samboeren min har vært sammen snart i 2 år. Vi har det kjempe fint sammen og alt er egentlig veldig bra mellom oss. Men.. ja det var et men, vi har ikke hatt så mye sex i det siste, kysser sjelden sånn typ når vi skal til jobb eller skole, når vi ser hverandre når vi kommer hjem og når vi legger oss. Vi har også sittet hver for oss og ikke snakka så mye heller.

Ja, jeg har spurt om det er noe, siden jeg har følt det er litt rart mellom oss, men han sier ingenting er galt og alt er kjempe bra mellom oss! Så hvorfor føler jeg at det er noe galt da??

Jeg vet han har nettopp begynt på høyskole, alt er nytt, han jobber noen ganger i helgene og han trener samtidig.. Så skjønner det er mye stress osv..

men når jeg hinter til sex, sier han at han er sliten... Kanskje jeg bare overdriver veldig nå....

Videoannonse
Annonse
Gjest kinkylita
Skrevet

Se det an du. Kan være at det er mye som skjer for tiden, er ikke bestandig en er like opplagt for kyssing og sex.

Skrevet

La dette få tid. Vi påvirkes i ulike livssituasjoner. Han har startet på et nytt studie og er kanskje sliten av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...