AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Bestilte en test, og den kom idag. Jeg er på syklus dag 31 idag. Vanligvis har jeg 28 dager, men noen ganger er mensen noen dager forsinket. Har hatt mensmurringer av og på siden jeg hadde sist mensen (så mistenker kanskje jeg hadde en tidlig eggløsning) Så testen jeg tok var en clearblue med ukeindikator på. Og den blinkte, og da den sluttet å blinke viste testen "ikke" og det bare noen sekunder, iallfall ikke 1 minutt. Så ble displayet blankt. Stod kun " ikke", det stod ikke " ikke gravid" Så skal jeg tolke som at jeg ikke er gravid, eller at testen er feil, og jeg bør ta en ny test? Hva trur dere? Siden det stod kun "ikke" noen sekunder før det forsvant. Anonymous poster hash: fbbe6...d90
Emas Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Eg ville tatt en test til, berre for å vere sikker på at den ikkje er feil..Kom det opp teststrek i det vesle vinduet?
Silfen Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Du fikk svar i den andre tråden, du trenger ikke opprette flere. Testen er det fremdeles en feil ved. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Du fikk svar i den andre tråden, du trenger ikke opprette flere. Testen er det fremdeles en feil ved. Tenkte med ei anna overskrift så kanskje flere stakk innom og svarte. Derfor opprettet jeg en ny tråd. Anonymous poster hash: fbbe6...d90
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Eg ville tatt en test til, berre for å vere sikker på at den ikkje er feil..Kom det opp teststrek i det vesle vinduet? Etter jeg tistet så kom det et testsympol som blinket, som skulle blinke til det viste resultat. Og da kom resultatet "ikke" fram. Tenkte det skulle vise "ikke gravid" Men så foravnat det så ble det blankt vindu Anonymous poster hash: fbbe6...d90
Thinkerbelle Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 En gang jeg tok en slik test blinket det ikke gravid, forsvant, så gikk det ca 1 min og så kom gravid 3+ opp... Ikke godt å vite, du må ta en ny test:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå