Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Idag tok jeg en test, endelig kom den i posten, bestilte den på nett torsdagskvelden. Men neeeida. Den viste "ikke" og bare ei kort stund ( noen sekunder kanskje) Så var alt blankt.

Skal jeg tolke testen som at den er feil, eller skal jeg tolke "ikke" som ikke gravid og at jeg ikke er gravid?

Det stod bare "ikke" og ikke "ikke gravid"

Kjenner jeg føler det er kjedelig å nesten bruke 200kr på en test (inkl porto) Så viser den ikke skikkelig hva som skal stå :S

Dette var clearblue med ukeindikator på.

Anonymous poster hash: 5be7b...756
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en på apoteket så blir det billigere og kjappere?

Skrevet

Fordi jeg kjenner folk på apoteket her og synes det er ekkelt og kjøpe rett og slett. De har jo taushetsplikt, men når de kjenner meg så blir det litt værre. (er ikke prøver heller, så dette har evt vært et lite uhell)

Skrevet

Hei

Idag tok jeg en test, endelig kom den i posten, bestilte den på nett torsdagskvelden. Men neeeida. Den viste "ikke" og bare ei kort stund ( noen sekunder kanskje) Så var alt blankt.

Skal jeg tolke testen som at den er feil, eller skal jeg tolke "ikke" som ikke gravid og at jeg ikke er gravid?

Det stod bare "ikke" og ikke "ikke gravid"

Kjenner jeg føler det er kjedelig å nesten bruke 200kr på en test (inkl porto) Så viser den ikke skikkelig hva som skal stå :S

Dette var clearblue med ukeindikator på.

Det høres ut som det er noe feil med testen. Ta kontakt med selger så får du sikkert en ny.

Anonymous poster hash: a1465...48b

Skrevet

Ja sendte de en mail. Tenkte når det stom Ikke, at det betydde "ikke gravid" likevel at ikke alt kom fram og Ikke bare viste en kort stund og så ble blank..

Skrevet

Fordi jeg kjenner folk på apoteket her og synes det er ekkelt og kjøpe rett og slett. De har jo taushetsplikt, men når de kjenner meg så blir det litt værre. (er ikke prøver heller, så dette har evt vært et lite uhell)

Er det ikke flere apotek da? Jeg sendte venninna mi for å kjøpe test på matbutikken jeg jobba på før, så ser poenget :-P

Skrevet

Er det ikke flere apotek da? Jeg sendte venninna mi for å kjøpe test på matbutikken jeg jobba på før, så ser poenget :-P

jo det er et 30 min unna å kjøre, men i kommuna her er bare 1 ja.

Skrevet

Ja sendte de en mail. Tenkte når det stom Ikke, at det betydde "ikke gravid" likevel at ikke alt kom fram og Ikke bare viste en kort stund og så ble blank..

Man kan dessverre ikke konkludere noe fra en test med feil, du må nok bare ta en ny test.

Anonymous poster hash: a1465...48b

Skrevet

Bestill nye tester på toskreker.no, mye billigere :)

Skrevet

Sikker på du fikk nok urin på den?
Ta bilde av testen og send til de du kjøpte med, si du trenger en ny en som virker.

Anonymous poster hash: e4ae2...ffd
Skrevet

Stakk å kjøpte en ny. Og den var negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...