Gå til innhold

Billig nettbutikk som selger både hår og sminkeprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en nettbutikk (gjerne utenlandsk) som selger billige hår og sminkeprodukter.

Gjerne fri frakt også.

Del gjerne dine erfaringer

Takker for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg harr tre butikker jeg har 100% positive erfaringer med, der det aldri har vært noen form for problem:
Feelunique.com - britisk, frifrakt, tilbakebetaler toll, godt utvalg av mange kjente og ukjente merker

Blivakker.no - norsk, fri frakk, mange produkter (spesielt gode på hår), ofte mange tilbud
Strawberrynet.com - fri frakt, tilbakebetaler toll, litt oversiktelit (man må vite litt hva man leter etter) de har mange kjente merker, men også mange billige og litt dårlige, man kan få noen helt utrolige tilbud

Skrevet

Strawberrynet.com er ikke 100 % sikkert... det er mange som har blitt lurt! De har fått falske produkter... og falske produkter kan ofte inneholde ting som er farlige for deg.. som kvikksølv..

• Liker 1
Skrevet

Beautybay.com :)

Tusen Takk! Denne siden var jo kjempebra :) har du noe erfaringer med den? :) rask levering?

Skrevet (endret)

Tusen Takk! Denne siden var jo kjempebra :) har du noe erfaringer med den? :) rask levering?

Kun positiv erfaring. De er stort sett kjappe til å sende ut, så de gangene det har tatt litt lang tid (nærmere to uker) mistenker jeg at det er posten i Norge sin skyld.

Endret av Nerine_
Skrevet

Har bestlit endel fra elf jeg også men det meste har vært skuffende så kuttet det ut-

Skrevet

Man får jo som man betaler for da. Jeg har veldig sensitiv hud og øyne, og jeg har tålt produktene her godt. Og for meg så er f.eks pigment i øyenskygger og mykheten på eyelinere veldig mye å si. Og der har jeg vært veldig fornøyd. Spesielt med eyelinerne, de gir godt resultat :)

Skrevet

Jeg har rare smale øyne og sliter med at kajal smitter ned i ytre øyekrok. Den beste jeg har funnet er Loreal sin.

Skrevet (endret)

Handler ofte på http://www.lookfantastic.com/home.dept Kjøper stort sett hårprodukter av dem, fordi de (så vidt jeg vet) er billigst på mye av det jeg bruker. Har aldri hatt noen problemer med denne nettbutikken. Fri frakt har de også.

Endret av Bea »-(¯`v´¯)-»
Skrevet

Tråden er ryddet for reklameinnlegg.

Daenerys, mod.

Skrevet (endret)

Har handlet en del både fra feelunique.com og lookfantastic.com, og det har aldri vært noe som helst tull med noen av sidene, men jeg har erfart at lookfantastic har kortere leveringstid.

Kan jo selvsagt være tilfeldig, men i mine tilfeller har det vært slik.

Sidene er i hvert fall trygge, med veldig gode priser. Har aldri hatt noe som helst problem, og alltid fått de varene jeg har bestilt :)

(Redigert for skrivefeil)

Endret av melanzana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...