AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Del Skrevet 2. september 2013 Har nylig opplevd å gått på en kraftig "smell" psykisk. Jeg var en sterk oppegående og sosial jente. Jeg hadde en 100 prosent jobb som jeg trivdes i. Var nok et typisk "ja" menneske. Plutselig en dag åpnet bakken seg for meg, og jeg raste ned i et mørkt hull. Nå bruker jeg dagene til å bygge meg selv opp igjen. Det som har hjulpet meg mest er drømmene mine. Det er jo når vi sover underbevisstheten vår får fritt spillerom, uten å bli styrt av tanker og følelser. Har tydet mange drømmer og fulgt hva de har fortalt meg. Jeg merker jeg er sterkere og ser en ende på dette. Noen som har brukt drømmer på samme måte? Om det er noen som er god på tydig av drømmer der ute, kunne dere hjulpet meg med en jeg ikke får helt til? "Jeg ser to store roser utenfor liggende utenfor en dør. Den ene er vissen, mens den andre er i full blomst. Jeg går inn døren og kommer inn i et annet rom der jeg vet min (avdøde) mormor holder til. Jeg vet hun er syk og snart skal dø.Der er det innestengt luft og veldig varmt. Jeg åpner vinduet og slår ned varmen" På forhånd takk:) Anonymous poster hash: 3d708...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå