AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Mannen min og jeg har vært sammen i 2,5år. Han har aldri virket noe særlig begeistret for sex, men om jeg husker riktig så ble han tent av meg i starten. Vi har skjeldent sex fordi han ikke har lyst eller ikke orker og det er helt greit, men det virker ikke som han tenner på meg, noe som gjør meg ganske lei meg. Når vi først har sex så virker det som om han bare vil bli fort ferdig med det. Kle seg naken, inn-ut-inn-ut... Også ferdig. Virker ikke som han liker det han ser om jeg kler meg sexy for han og hvis jeg begynner å ta på han for å forhåpentligvis tenne han så får jeg han ikke hard. Er det meg det er noe galt med eller er dette normalt? Anonymous poster hash: 1043a...fdb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Jeg vet ikke... Storsjarmøren her i byen vet jeg bare sier "Pule?" før han kler av seg, inn-ut, inn-ut og ferdig. Liksom, hvorfor gidde å dra med tusen damer til sengs hvis du ikke nyter sex... Så folk er forskjellige. Er mannen din deprimert eller har mistet følelsene for deg, eller er han bare aseksuell? Anonymous poster hash: d65b2...cf5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Han har kanskje ikke kommet ut av skapet enda? Anonymous poster hash: 8dfdf...b93 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Han er ihvertfall ikke deprimert. Og jeg vet han er gla i meg og har lyst å tilbringe livet sitt med meg. Syns det er vanskelig å ta opp dette også, savner å føle at han har lyst på meg sex er jo også utrolig kjedelig når det er null innlevelse. TsAnonymous poster hash: 1043a...fdb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 sex er jo også utrolig kjedelig når det er null innlevelse.Anonymous poster hash: 1043a...fdb Enig. Har også hatt en mekanisk mann. Savnet eks'en hver dag og vurderte faktisk å være utro. Gjorde det slutt. Anonymous poster hash: d65b2...cf5 1
I Grosny Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Mannen min og jeg har vært sammen i 2,5år. Han har aldri virket noe særlig begeistret for sex, men om jeg husker riktig så ble han tent av meg i starten. Vi har skjeldent sex fordi han ikke har lyst eller ikke orker og det er helt greit, men det virker ikke som han tenner på meg, noe som gjør meg ganske lei meg. Når vi først har sex så virker det som om han bare vil bli fort ferdig med det. Kle seg naken, inn-ut-inn-ut... Også ferdig. Virker ikke som han liker det han ser om jeg kler meg sexy for han og hvis jeg begynner å ta på han for å forhåpentligvis tenne han så får jeg han ikke hard. Er det meg det er noe galt med eller er dette normalt?Anonymous poster hash: 1043a...fdb Det er ikke noe galt med deg , og det er heller ikke unormalt at en del folk er lite interessert i sex. Du har rett og slett vært uheldig. Det beste er trolig å være med en partner som er omtrent på samme seksuelle nivå som seg selv. Du bør tenke grundig over om du ønsker å ha en framtid med lite sex , iallfall dersom du tenker på å få barn.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Det er ikke noe galt med deg , og det er heller ikke unormalt at en del folk er lite interessert i sex. Du har rett og slett vært uheldig. Det beste er trolig å være med en partner som er omtrent på samme seksuelle nivå som seg selv. Du bør tenke grundig over om du ønsker å ha en framtid med lite sex , iallfall dersom du tenker på å få barn. Vi har barn, eller jeg har et barn fra tidligere forhold, men det knytter oss like mye som om det skulle vært vårt felles barn. Mannen min har vært i livet til barnet mitt siden spebarnstiden, de er godt knyttet. Jeg vil ikke gå fra mannen min pga noe sånt, men det plager meg at jeg lengter etter det og vet at jeg ikke kan få det. Nesten så jeg ville tatt opp med han om vi skulle hatt åpent forhold, men så vil jeg ikke det heller. Egentlig vil jeg bare vite den faktiske grunnen til dette, jeg har spurt, men klarer ikke tro på at det bare er fordi han er sliten etter jobb. TsAnonymous poster hash: 1043a...fdb
I Grosny Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Vi har barn, eller jeg har et barn fra tidligere forhold, men det knytter oss like mye som om det skulle vært vårt felles barn. Mannen min har vært i livet til barnet mitt siden spebarnstiden, de er godt knyttet. Jeg vil ikke gå fra mannen min pga noe sånt, men det plager meg at jeg lengter etter det og vet at jeg ikke kan få det. Nesten så jeg ville tatt opp med han om vi skulle hatt åpent forhold, men så vil jeg ikke det heller. Egentlig vil jeg bare vite den faktiske grunnen til dette, jeg har spurt, men klarer ikke tro på at det bare er fordi han er sliten etter jobb. TsAnonymous poster hash: 1043a...fdb Han kan få litt mer fart dersom han begynner å produsere mer testosteron. Med god trening, ikke minst styrketrening på store muskelgrupper, som lårene, så øker testosteronproduksjonen (Sykle til jobb på tunge gir?). Han kan jo få legen til å sjekke seg også. Noen menn har lite sprut igjen når de kommer hjem fra jobb fordi spruten faktisk har blitt brukt (f.eks. til onani eller sekretæren ).
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Han kan få litt mer fart dersom han begynner å produsere mer testosteron. Med god trening, ikke minst styrketrening på store muskelgrupper, som lårene, så øker testosteronproduksjonen (Sykle til jobb på tunge gir?). Han kan jo få legen til å sjekke seg også. Noen menn har lite sprut igjen når de kommer hjem fra jobb fordi spruten faktisk har blitt brukt (f.eks. til onani eller sekretæren ). Han har veldig kort vei til jobb så det hjelper nok lite hehe. Sekretær har han heller ikke så jeg tviler på at "hu" er årsaken. Har jo lurt på om han kanskje kunne vært utro, men han er bare ikke den typen så jeg tror ikke det heller. Ts Anonymous poster hash: 1043a...fdb
Gjest Lille-pus Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 (endret) Jeg klarer ikke helt å bli klok på om du faktisk har snakket skikkelig med ham om dette ? Tross alle gode råd og teorier (og noen mindre gode) du har fått så sitter jeg vel tilbake med en opplevelse av at dere ikke har snakket godt og skikkelig sammen om dette. Jeg ville startet der jeg om jeg var deg... spesielt siden det tydeligvis var bedre en gang tilbake i tiden... den gang kan kom inn i ditt og barnets liv. edit: Rette trykkfeil generert av kattepoter på tastatur. Endret 2. september 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg klarer ikke helt å bli klok på om du faktisk har snakket skikkelig med ham om dette ? Tross alle gode råd og teorier (og noen mindre gode) du har fått så sitter jeg vel tilbake med en opplevelse av at dere ikke har snakket godt og skikkelig sammen om dette. Jeg ville startet der jeg om jeg var deg... spesielt siden det tydeligvis var bedre en gang tilbake i tiden... den gang kan kom inn i ditt og barnets liv. edit: Rette trykkfeil generert av kattepoter på tastatur. Jeg vet ikke hvordan jeg skal legge det frem for å få rette svar. Vil ikke mase om det heller og jeg vil ikke fremprovosere mer sex som er "plikt" fra hans side for å glede meg. Har vel følt at jeg må stole på svaret hans om at han er sliten og ikke orker, men samtidig så syns jeg det er litt vanskelig å tro på. Skal prøve å ta det opp igjen, men hvordan starte den samtalen er et godt spørsmål. TsAnonymous poster hash: 1043a...fdb
Gjest BettyBoop Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Mannen min og jeg har vært sammen i 2,5år. Han har aldri virket noe særlig begeistret for sex, men om jeg husker riktig så ble han tent av meg i starten. Vi har skjeldent sex fordi han ikke har lyst eller ikke orker og det er helt greit, men det virker ikke som han tenner på meg, noe som gjør meg ganske lei meg. Når vi først har sex så virker det som om han bare vil bli fort ferdig med det. Kle seg naken, inn-ut-inn-ut... Også ferdig. Virker ikke som han liker det han ser om jeg kler meg sexy for han og hvis jeg begynner å ta på han for å forhåpentligvis tenne han så får jeg han ikke hard. Er det meg det er noe galt med eller er dette normalt? Anonymous poster hash: 1043a...fdb han er sikkert bare ikke så interessert i sex
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Ikke alle er like interessert i sex. En eks av meg var sånn trudde jeg, vi var bare sammen i 6 mnd og sexlivet var elendig. Han var med på sex men det var bare jeg som tok initiativ og det virket ikke som at han nøyt det, og en gang sa han faktisk (ikke jeg som tok opp temaet) at han ikke var særlig interessert i sex. Jeg trudde som sagt at han bare var sånn, men så fortalte han et par mnd etter at han knullet på 2 andre hele tiden i vårt forhold, så da dumpet jeg han, gadd ikke spørre han spørsmål. Så var ikke så uinteressert i sex allikevel. Altså jeg mener ikke at din mann TS er utro, overhodet ikke, men kanskje han er en av de som har lite interesse av sex. Kanskje han er aseksuell http://no.wikipedia.org/wiki/Aseksualitet Anonymous poster hash: 7242d...fad
Gjest Lille-pus Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Jeg vet ikke hvordan jeg skal legge det frem for å få rette svar. Vil ikke mase om det heller og jeg vil ikke fremprovosere mer sex som er "plikt" fra hans side for å glede meg. Har vel følt at jeg må stole på svaret hans om at han er sliten og ikke orker, men samtidig så syns jeg det er litt vanskelig å tro på. Skal prøve å ta det opp igjen, men hvordan starte den samtalen er et godt spørsmål. TsAnonymous poster hash: 1043a...fdb Tja... Om du skal nevne en episode du husker spesielt godt ? Hvor dere hadde sex som gjorde dere begge oljeblanke i blikket ? Hvor og når var det ? Om du så tar akkurat den gangen, det stedet, den stemningen... og spør ham om han husker det.. og sier at: "Vet du, min elskede... Jeg savner å ha det slik... Jeg savner å ha så god, deilig sex med deg... men jeg vet ikke om du savner det du også? Hva tenker du om det?"
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 men så fortalte han et par mnd etter at han knullet på 2 andre hele tiden i vårt forhold, så da dumpet jeg han, gadd ikke spørre han spørsmål. Anonymous poster hash: 7242d...fad What, bare sa han det helt av seg selv? Anonymous poster hash: d65b2...cf5
Maribel Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Føler du at han bare vil bli ferdig fort?? Inn-ut par ganger og ferdig?. Prøv og ikke la ham komme så fort. Lek med han så lenge du vil og vær du som bestemmer når han skal komme og bli ferdig. :-)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Han kan få litt mer fart dersom han begynner å produsere mer testosteron. Med god trening, ikke minst styrketrening på store muskelgrupper, som lårene, så øker testosteronproduksjonen (Sykle til jobb på tunge gir?). Han kan jo få legen til å sjekke seg også. Noen menn har lite sprut igjen når de kommer hjem fra jobb fordi spruten faktisk har blitt brukt (f.eks. til onani eller sekretæren ).Manglende lyst på mangeårig partner, har normalt intet å gjøre med impotens, lavt testosteronivå eller svak libido. Grunnen er som regel kjedsomhet. For mange menn er det rett og slett umulig å opprettholde seksuell tenning på samme person år ut og år inn. uansett hvor attraktiv kvinnen måte være. Nå vil selvsagt endel av de såkalt "snille" mennene ile til, og forsikre om at dette er feil. Og personlig skulle jeg ønske at jeg kunne være enig med dem .....
Havbris Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Kanskje er det noen mønstre som må brytes, og det må det snakkes om. Sex på andre steder enn i senga, på andre tidspunkter osv. Og så kan det også bli plass til kjappiser. Det er lett å gli inn i komfortable (?) vanemønstre.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 Hvis han aldri har vært særlig intressert i sex så er det nok ikke pga mønster, lite energi, depresjon, utroskap e.l. Kanskje han rett og slett ikke er særlig interessert. Eventuelt om han synes det er for mye "jobb"? Hvis du gir ham orasex eller runker ham uten at han gir noe tilbake, nyter han det eller er ikke det heller interessant? Hva tenner han på? Er du åpen, slik at han tør å dele sine fantasier og ønsker med deg? Anonymous poster hash: 3e834...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå