Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 Hei folkens! Jeg går på p-ringen, og har i den anledning fått økt utflod. Utfloden min er for det meste helt hvit, men den lukter ikke noe, ikke skiller/klumper den seg, ikke klør det noe sted osv osv. Jeg var mye plaget av sopp for noen år siden, så jeg vet hva symptomene er, men nå har jeg altså ingen av de, bortsett fra den hvite utfloden. Det hender at det sitter en liten hvit klump igjen på p-ringen ( sorry detaljene :oops: ) når jeg tar den ut.. Kan det likevel være sopp jeg har fått, eller er ikke dette noe å bry seg om? Kan det være p-ringen som påvirker fargen i såfall? Jeg har fatt fast partner de siste 5 årene ( nå har jeg ingen partner lenger), og hadde gynekologisk undersøkelse senest i høst. Jeg har heller ingen kjønnssykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Det kan være sopp, men så lenge du ikke klør og plages med det er det jo ikke farlig. Vil tro at p-pringen kan medføre en økt risiko for underlivsplager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 Har det på akkurat samme måten som deg, hvit utflod, men uten å klø. Var å sjekket meg for sopp, men resultatene viste at det ikke var sopp. Har også tatt 2 diflucan kurer uten at det har virket, så er nok ikke sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 25. april 2004 #4 Del Skrevet 25. april 2004 Tviler på at det er sopp så lenge du ikke har den typiske kløen som følger med. Det kan hende at du har en betennelse, men mest sansynlig er det vel at p-ringen gjør at slimhinnene produserer mer slim. F.eks. er det mange som får økt slimproduksjon rundt eggløsning pga. økt mengde hormoner som settes i sving. Hvis det hadde vært lukt kunne det hende at det hadde hjulpet å nøytralisere miljøet litt med melkesyrebakterier som finnes i form av stikkpiller på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 25. april 2004 #5 Del Skrevet 25. april 2004 Tror ikke det er sopp du har. Noen ganger sitter det litt hvitt slim/klumper på ringen når du tar den ut. Det er som det skal være. Så lenge utfloden ikke er kornete, og det ikke klør noe sted, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg... Jeg har også vært plaget med sopp i perioder, og har brukt p-ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #6 Del Skrevet 26. april 2004 Tusen takk for svar folkens! Da kan jeg egentlig ta det helt med ro da, så lenge det ikke utarter seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Esmee Skrevet 27. april 2004 #7 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg tror heller ikke du trenger bekymre deg siden det ikke klør og plager deg på annet vis. For sopp: Det merkes ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå