Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker menn eldre kvinner? Yngre gutter vil ha sex med eldre damer men vil de ha et forhold til dem også?

Videoannonse
Annonse
Gjest pilldorf
Skrevet

Noen gjør jo. Andre ikke. Så enkelt er det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Liker menn eldre kvinner? Yngre gutter vil ha sex med eldre damer men vil de ha et forhold til dem også?

Hvor gamle er de eldre kvinnene du tenker på nå ?

Spør fordi her inne brukes begrepet 'eldre kvinner' om alt fra 30-åringer til 70-åringer...

Jeg er litt gammeldags i ordbruken min, så for meg kommer 'eldre' etter middelaldrende.

- var det det du mente ?

Eller er verden såpass vislig anlagt at det finnes eldre kvinner, og det finnes eldre menn. De fleste vil oppleve at man kanskje trives best sammen med noen som er på omtrentlig samme sted i livet som man er selv.

- så eldre menn liker ofte eldre kvinner.

Ergo: menn liker kvinner, - også eldre kvinner.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker på kvinner over 40 og videre, samfunnet vårt definerer vel disse som eldre./middelaldrende.

Jeg nærmer meg 40 og er singel, så jeg tenker litt på den problemstillingen. Det virker som de fleste menn helst vil ha yngre damer og da møter en jo et problem:/

Skrevet

Bryr meg ikke så mye om alder, mer om hvordan hun fremstår, kjemi, hvor lett praten går etc. Traff ei veldig hyggelig og søt ei på ca 40 i helgen, håper jeg får snakket mer med henne neste helg for å si det sånn. Men jeg visste ikke engang alderen hennes og jeg hadde lett tatt henne for å være 30-35 også.

Så kommer det også litt an på om de bevisst går etter yngre gutter på bakgrunn av populistiske myter. Er ikke så veldig begeistret hvis de gjør det, for da fremstår en "eldre" kvinne som at hun ikke har reflektert skikkelig over det. Når man nærmer seg 40 bør man ha lært seg å ikke sluke populære myter rått.

Anonymous poster hash: e0486...e4f
Skrevet

Jeg tenker på kvinner over 40 og videre, samfunnet vårt definerer vel disse som eldre./middelaldrende.

Jeg nærmer meg 40 og er singel, så jeg tenker litt på den problemstillingen. Det virker som de fleste menn helst vil ha yngre damer og da møter en jo et problem:/

Og i forhold til dette så er det jo et poeng om man ønsker barn eller ikke. For meg er ikke dette så viktig, så jeg behøver ikke tenke så mye på kvinnens alder (heldigvis). Men for en mann som sterkt ønsker barn så blir kanskje 40 år litt mye i forhold til at man også skal ha tid til å bli skikkelig kjent og dannet et forhold først?

Det hele koker ned til hva du ønsker i forhold til barn i tillegg til dem du evt. har fra før. Og det samme med han.

Gjest Arbeider
Skrevet

Du tenkte at siden de fleste menn vil ha yngre damer så finner du ingen menn på din egen alder så da bør du heller lete blant de yngre?

Om ønsker en yngre mann så finner du sikkert det, men det er neppe noe lettere enn å lete etter menn på egen alder.

Skrevet

Hvis det hadde vært sånn, så hadde du vel fortsatt hatt alle mennene som er eldre enn deg å velge i? Du er yngre for dem vet du.

Anonymous poster hash: c7b82...40c

Skrevet

Om ønsker en yngre mann så finner du sikkert det, men det er neppe noe lettere enn å lete etter menn på egen alder.

Nja. Er vel flere som er etablert jo høyere opp man kommer.

Skrevet

Jeg skrev innlegget for å høre om litt om det er en myte eller ei. Jeg håper jo at kjærlighet og forhold kan oppstå på tross av alder/utseende/forfall.

Jeg ser bra ut altså og har aldri hatt problemer med å tiltrekke meg menn. Det er kanskje derfor jeg lurer på dette, dvs at når utseendet falmer så falmer kanskje menn sin interesse også.

Gjest Arbeider
Skrevet

Nja. Er vel flere som er etablert jo høyere opp man kommer.

Har du statistikk på det?

Skrevet

Jeg er en mann på 30 som alltid har likt eldre kvinner...ønsker meg en moden kvinne både for forhold og sex. Så vi finnes ihvertfall :)

Anonymous poster hash: 02e5a...f5a
Skrevet

Jeg skrev innlegget for å høre om litt om det er en myte eller ei. Jeg håper jo at kjærlighet og forhold kan oppstå på tross av alder/utseende/forfall.

Jeg ser bra ut altså og har aldri hatt problemer med å tiltrekke meg menn. Det er kanskje derfor jeg lurer på dette, dvs at når utseendet falmer så falmer kanskje menn sin interesse også.

Ja, jeg mener det er en "myte" at "alle" menn på død og liv må ha en yngre kvinne. Som tidligere skrevet vil faktorer som om man ønsker barn eller ikke spille inn. Ellers handler det om de vanlige tingene som ikke nødvendigvis er knyttet opp mot alder som kjemi, kompatibilitet etc.

Alle "forfaller" uansett, både kvinner og menn. Spørsmålet er hva man gjør med det, om man velger å se ut som en dass eller holde seg noenlunder i form.

• Liker 1
Skrevet

Husk på at både menn og kvinner lettere faller for sjarm enn utseende da... Men jeg må si at jeg ofte legger merke til at menn som har vært gift/samboende i mange mange år med en jevnaldrende kvinne ofte finner seg ei mye yngre dersom de blir skilt. Dette synes jeg er litt rart, og det skjer ofte. Må si at jeg mister litt av respekter for de da.

Gjest Arbeider
Skrevet

Husk på at både menn og kvinner lettere faller for sjarm enn utseende da... Men jeg må si at jeg ofte legger merke til at menn som har vært gift/samboende i mange mange år med en jevnaldrende kvinne ofte finner seg ei mye yngre dersom de blir skilt. Dette synes jeg er litt rart, og det skjer ofte. Må si at jeg mister litt av respekter for de da.

hvorfor mister du respekten for dem?

Skrevet

Har du statistikk på det?

Du kan slå opp på nesten hva som helst av rapporter som analyserer når folk slår seg ned og stifter familie, det at det er større sannsynlighet for at en 25-åring er etablert vil jo være lavere enn for en 40-åring.

Gjest Arbeider
Skrevet

Du kan slå opp på nesten hva som helst av rapporter som analyserer når folk slår seg ned og stifter familie, det at det er større sannsynlighet for at en 25-åring er etablert vil jo være lavere enn for en 40-åring.

Men folk skiller seg jo også.

• Liker 1
Skrevet

Men folk skiller seg jo også.

Ja, men det gjelder "bare" omtrent halvparten. Det er selvfølgelig mange nok, men det er jo da færre å "velge mellom" enn i en aldersgruppe der flere er relativt uetablerte.

Skrevet

Når jeg var 46 og ville ha dame, så kikket jeg på de på min egen alder. Fant ei fra samme årgang. Damene på 30-40 var jeg litt mer skeptisk til, fordi jeg ikke var mentalt innstilt på å få flere barn. Det er også en fordel å ha dame som er fra samme aldersgruppe, med tanke på felles samtaleemner.

Dersom jeg hadde ønsket meg nye småbarn, så hadde det stilt seg annerledes.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg tenker på samme måte som Lille-pus (innlegg nr. 3). Kvinner i 40-årsalderen er virkelig ikke i kategorien "eldre". De er selvfølgelig eldre enn noen, samtidig yngre enn noen andre. Slik er det for oss alle. Jeg kan aldri tro at "samfunnet" rangerer kvinner på den måten du beskriver. Hva er kvinner over 60 for eksempel? Ikke helt døde mumier? Hva med menn? Tenker du på samme måte om dem?

Endret av Arabella
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...