Gå til innhold

Hvor mye hår mister dere etter å ha dusjet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at jeg mister en god del hår etter å ha dusjet. Er sikkert rundt 40 hårstrå som detter av når jeg børster gjennom håret. Bare lurer på hva som er normalt. Hvor mye hår mister dere?

Anonymous poster hash: fac73...d4e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som jeg tar notis av, iallfall. Går selvsagt litt i perioder, da, men mister jevnt over ganske lite.

Anonymous poster hash: d46f4...899
Skrevet

Faller som regel av et par strå når jeg dusjer, men anser det som normalt.

Børster aldri håret, så det er kanskje derfor jeg ikke mister så mye?

Skrevet

mye! 10-20 stykker når jeg dusjer. Jeg grer ikke håret i våt tilstand, for jeg har langt hår som floker seg. Siden hårrøttene er mer sårbare når de er våte, lønner det seg ikke å børste det før det er tørket.

• Liker 1
Skrevet

ekstremt mye. men det har jeg alltid gjort, så jeg prøver å ikke få panikk.

Skrevet

Har de siste månedene begynt å miste mye. Får litt panikk hver gang jeg dusjer og grer håret.

Skrevet

Det ligger alltid igjen en del hår i dusjen etter meg, slik har det alltid vært. Mer nå som jeg vasker håret sjeldnere.

Skrevet

Jeg mister mye hår, så har veldig mye " babyhår" ...

Gjest Badebuksa
Skrevet

Har en sterk mistanke om at barberhøvelmonsteret spiser hårene mine, så ganske mange.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Svært lite, men hadde en ekstrem røyteperiode for et år siden, kan kanskje henge sammen med det? I tillegg børster jeg det hver morgen, noe som fjerner hårstrå som allerede er i ferd med å løsne.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Myyye. Fyller gjerne et par never med hår når jeg grer det, og kanskje en håndfull når jeg dusjer

Skrevet

Jeg har hørt noe om at vi (gjennomsnittlit) mister ca 100 hårstrå hver dag. Jeg også røyter en del, hovedsakelig når jeg vasker håret, fordi jeg vasker det bare en gang i uken. Det er ikke noe jeg bekymrer meg nevneverdig for, frisøren mente på at det var normalt

Skrevet

Myyyye!

Men jeg har krøller å grer aldri håret mitt.

Kun av og til i dusjen når jeg fordeler kur eller balsam.

Skrevet

Nesten ingenting, kanskje 1-2 hårstrå, ikke noe jeg legger merke til. Nå bruker jeg bare shampoo og behandler håret mitt veldig bra, så kanskje det er grunnen. :)

Skrevet

MYE. Synes det er rart at jeg har hår igjen på hodet.

Anonymous poster hash: c41d4...756
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke så mye nå,men mistet en god del for et par mnd siden. Da snakker vi full sluk og når jeg gredde det var det helvete.

Endret av muffin26
Skrevet

Jeg har mye hår, og finner en god del hår i sluket.

Skrevet

Masse! Synes det er så rart at håret holder seg så sinnsykt tykt hele tiden på tross av det

Anonymous poster hash: 427c4...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...