hegejenta30 Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Vi venter vårt andre bøllefrø i mars, og jeg liker å planlegge/ se på utsyr. (ja jeg vet det er tidlig - men er nå skrudd sammen sånn da) Jeg er ikke fornøyd med stelleveska vi brukte med nr1. En allerhand, rund form, med to rom. Den tjente jo sitt formål - men vi sluttet å bruke den når vi ikke trengte ha med mat til jr lenger. Denne gangen er vi enige om at vi skal ha en ny, mer praktisk stelleveske. Og da er jeg åpen for tips! GJerne med linker! skriv gjerne også litt om hvorfor du anbefaler den.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Denne er visst nok populær i Oslo ifølge fotballfrue: Anonymous poster hash: 3124f...387
charactouy Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Baby travel sin. Koster under 500, er holdbar og praktisk. Bruker vår fortsatt, og ungen er over 2 år.
*Frida* Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Eg har aldri vore fornøyd med lefsa som fulgte med Simovogna vår. Den fungerer, men kan f.eks ikkje stå åleine (på stellerom osv). Fin er den heller ikkje Fann meg aldri ny veske når eg venta nr 2, men no har eg bestilt meg denne: http://www.mimmis.no/produkt/3335-okiedog-stelleveske-bliss-celeb.aspx Korleis den er veit eg først når minsten er ute. Det eg syns er viktig med ei stelleveske, er at den kan stå sjølv, at den henger fint på vogna, passar for både mor og far å ha med seg, og at den er vanntett (!). Ang det om vanntett er det ein klar fordel at veska har klaff over hovedlomma, og ingen åpne lommer det vil regne rett ned i (som mi har...) Mimmis.no har salg på mange stellevesker no (eg syns mange er skrekkelig dyre...)
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Jeg har Be Prepared fra JuJuBe, kjemperomslig og har mange fiffige funksjoner. Valgte den framfor den mindre modellen, siden denne har glidelås og den mindre har klaff, så regner det ikke inn på siden.
Gjest pysepusen Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Vi har en dyrere stelleveske fra Simo. Kjempegrei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå