Gelica Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg ønsker tips til gode og effektive treningsvideoer på nett (gratis) som man fint kan trene etter hjemme, uten en hel del utstyr. Jeg har matte og vekter.... Ønsker et godt styrkeprogram, da jeg har hørt at dette er best med tanke på fettforbrenning og oppstramming. Jeg jogger noen dager i tillegg.
Gjest Sengaia Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 jillian Michaels hun har mange forskjellige
Gelica Skrevet 4. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2013 Jillian Michaels Ripped in 30 Har du testet dette selv? Kom gjerne med tilbakemelding på hvilke resultater du fikk ut av det :-) Er dette litt likt 30 day shred hvor man trener hver dag i 30 dager? Er det mulig å trene etter ripped in 30 annenhver dag eller anbefaler du hver dag? Jeg tror det er lettere for meg å henge med en hel mnd om jeg kan trene annenhver dag...
MonThe Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Anbefaler også Jillian Michaels sine videoer! Har vært gjennom både Ripped og Shred opptil flere ganger, med gode resultateter, og har nå starta på Boost fat metabolism, som er mer kardiotrening, med ei hel treningsøkt på 40 (eller var det 50?) minutter
Redbull Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Har du testet dette selv? Kom gjerne med tilbakemelding på hvilke resultater du fikk ut av det :-) Er dette litt likt 30 day shred hvor man trener hver dag i 30 dager? Er det mulig å trene etter ripped in 30 annenhver dag eller anbefaler du hver dag? Jeg tror det er lettere for meg å henge med en hel mnd om jeg kan trene annenhver dag... Holder på nå. Svetten RENNER, det er noe jeg aldri har opplevd før! Men det som er så fint er at hun har øvelser som tar på hele kroppen, så jeg tar gjerne litt tyngre vekter og tar videoen på pause og kjører disse øvelsene hardt. Feks knebøy og skulderpress i ett Annen hver dag er bedre enn ingenting. Å presse seg hver eneste dag kan gjøre at du mister helt motivasjonen. Jeg tar fri de dagene jeg kjenner at kroppen eller hodet trenger det
Redbull Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Holder på nå. Svetten RENNER, det e r noe jeg aldri har opplevd før! Men det som er så fint er at hun har øvelser som tar på hele kroppen, så jeg tar gjerne litt tyngre vekter og tar videoen på pause og kjører disse øvelsene hardt. Feks knebøy og skulderpress i ett Annen hver dag er bedre enn ingenting. Å presse seg hver eneste dag kan gjøre at du mister helt motivasjonen. Jeg tar fri de dagene jeg kjenner at kroppen eller hodet trenger det Edit: Svetten fossa når jeg kjørte dvden som normalt også Lykke til!
Wilmus Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Blogilates tv på youtube bruker jeg. Hun har MANGE videoer både med pilaes og forbrenningstrening, og hun bruker ikke utstyr annet enn noen ganger matte. Hun er litt hyper og irriterende, men fy fader som det funker!
Gelica Skrevet 5. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2013 Tusen takk for flere gode forslag, dette skal testes :-) Tar gjerne i mot flere tips om noen har.
Gelica Skrevet 5. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2013 Anbefaler også Jillian Michaels sine videoer! Har vært gjennom både Ripped og Shred opptil flere ganger, med gode resultateter, og har nå starta på Boost fat metabolism, som er mer kardiotrening, med ei hel treningsøkt på 40 (eller var det 50?) minutter Hvilken av Ripped, Shred og Boost fat vil du anbefale mest med tanke på best resultater? Jeg er mye ute etter oppstramming og gjerne tap av en del cm på de typiske områdene som mage, rumpe, lår og grevinnehenget på armene..... Går også gjerne ned noen kg i forsøket, men det er ikke hovedmålet. Er så glad for tips og tilbakemeldinger :-D
Gelica Skrevet 5. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2013 Blogilates tv på youtube bruker jeg. Hun har MANGE videoer både med pilaes og forbrenningstrening, og hun bruker ikke utstyr annet enn noen ganger matte. Hun er litt hyper og irriterende, men fy fader som det funker! Kjempebra forslag. Har ikke hørt om Blogilates tv :-) Noe spesielt her du vil anbefale som gir gode resultater?
Thorn Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Jeg bruker også blogilates. Husker ikke hva videoene heter, men jeg bruker en "kick boxing"-video som oppvarming, deretter et styrke- / utholdenhetsprogram som er filmet i en park eller noe. Ganske korte økter, blir vel rundt en halv time til sammen, om jeg husker rett. Enkelt å skvise innimellom på travle dager 1
MonThe Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Hvilken av Ripped, Shred og Boost fat vil du anbefale mest med tanke på best resultater? Jeg er mye ute etter oppstramming og gjerne tap av en del cm på de typiske områdene som mage, rumpe, lår og grevinnehenget på armene..... Går også gjerne ned noen kg i forsøket, men det er ikke hovedmålet. Er så glad for tips og tilbakemeldinger :-D Ripped, helt klart!! Synes øvelsene var morsomme og varierte, jeg så raskt fremgang (ikke bare i antall kilo/cm, men også på styrke/antall repetisjoner jeg klarte), og det er også lagt inn at man skal ha noen pausedager!
Redbull Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Ripped, helt klart!! Synes øvelsene var morsomme og varierte, jeg så raskt fremgang (ikke bare i antall kilo/cm, men også på styrke/antall repetisjoner jeg klarte), og det er også lagt inn at man skal ha noen pausedager! Signerer
Gelica Skrevet 5. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2013 Tusen, tusen takk for tips. Da skal jeg helt klart starte med Ripped :-) Gleder meg !!!
Gelica Skrevet 5. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2013 (endret) Ser på flere før/etterbilder av folk som har trent etter ripped og her snakkes det også om "diettplan" Er det noen som vet hva den går utpå sånn i grove trekk? Gleder meg og håper det fungerer. Endret 5. september 2013 av Gelica
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 P90x, funker som bare det. Anbefales!Anonymous poster hash: 3e4e6...2b1
Gjest Keikolina Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Noen som kan anbefale videoer uten vekter? Har bare matte jeg.
Wilmus Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Kjempebra forslag. Har ikke hørt om Blogilates tv :-) Noe spesielt her du vil anbefale som gir gode resultater? Jeg begynnte med en video som het pop pilates for beginners, total body workout. Etter hvert bruker jeg andre pop pilates videoer. Hun har mange av disse, som fokuserer på forskjellige muskler og kroppsdeler. Bruker også noen av cardiovideoene hennes. Jeg jogger jo egentlig som forbrenningstrening, men pga problemer med beina er det bra med litt variasjon. Har en liten på to år som elsker å trene cardio med mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå