AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Det er så mange motstridende svar om akkurat dette! Den ene siden sier ja, at man skal fortsette å ta det for det kan forhindre spontanabort, mener det er snakk om da og ta det frem til andre trimester starter. Den andre parten sier at vitex kan forårsake spontanabort og at man burde slutte med det. Det er også noen som sier at man burde trappe ned for ellers kan hormonene gjøre slik at man kan abortere da også. Er så forvirret. Jeg visste ikke før igår at jeg var gravid og har da tatt vitex 1200 mg hele tiden frem til nå. tok 800mg til morgenen idag. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Vil ikke miste!!!! Anonymous poster hash: 08555...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Jeg fortsatte med full dose i ca 2 uker, så trappet jeg gradvis ned til jeg var ca 8 uker. Det er noen år siden så jeg husker ikke hvilken dose jeg tok. Jeg tok forøvrig også tinktur. Anonymous poster hash: d90b4...bee
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Slutt å ta den da. De aller fleste av oss tar ikke vitex (jeg vet ikke hva det er) og det går helt fint, ingen spontanabort. Hadde vitex var veldig viktig for å hindre en spontanabort så hadde de fleste gravide/prøvere tatt den. Anonymous poster hash: dafbf...6a0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Slutt å ta den da. De aller fleste av oss tar ikke vitex (jeg vet ikke hva det er) og det går helt fint, ingen spontanabort. Hadde vitex var veldig viktig for å hindre en spontanabort så hadde de fleste gravide/prøvere tatt den. Anonymous poster hash: dafbf...6a0 Det er nå sånn at noen har vanskeligere for å bli gravid og har vanskeligere for å holde på fosteret enn andre. Anonymous poster hash: d90b4...bee 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 tror nedtrapping er det lureste,etter hva jeg vet. Anonymous poster hash: df261...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå