Martha Stewart Skrevet 25. april 2004 #1 Skrevet 25. april 2004 Tenkte jeg ville bare minne alle dere vordende bruder på programmet "Prinsesse for en dag" i morgen! Mona Grudt har tatt med seg noen modeller til Italia for å fotografere brudekjoler. Jeg regner med at dette er fotograferingen av de bildene som man kan se i årets utgave av bladet Ditt Bryllup... Jeg kommer nok til å benke meg foran TV'en - artig å se kjolene "in action" og ikke bare på bildene i bladet...
Jeanine Skrevet 25. april 2004 #2 Skrevet 25. april 2004 og jeg som ikke har tvNorge!! :veldigsur: må nok se om jeg ikke finner noen som kan ta det opp, eller så kan jeg sprenge i stykker det store, stygge fjellet bak huset som stenger for tv-signalene!!
Isiselin Skrevet 25. april 2004 #4 Skrevet 25. april 2004 Skal ikke se det... Marion Ravn skal vise frem klærne og jeg pines hver gang jeg er nødt til å se (og ikke minst høre) det mennesket.... Prioriterer derfor nr. 19! Mye artigere (og dessuten har jo jeg allerede funnet drømmekjolen... :D ).
droopseley Skrevet 25. april 2004 #5 Skrevet 25. april 2004 Det så jeg reklame for, bra du minnet meg på det Jeg ser også nr19, men får se det på nettet istedet. Håper det er noen fristende kjoler da, for jeg har ikke funnet drømmekjolen enda...
Martha Stewart Skrevet 25. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2004 Ja programmet kræsjer med flere ting på tv denne mandagen for meg også... Men som den serie-slaven jeg er, så har jeg helgardert meg med video til å ta opp slik at jeg får sett alt!
Saeria Skrevet 25. april 2004 #7 Skrevet 25. april 2004 Skal ikke se det... Marion Ravn skal vise frem klærne og jeg pines hver gang jeg er nødt til å se (og ikke minst høre) det mennesket.... Prioriterer derfor nr. 19! Mye artigere (og dessuten har jo jeg allerede funnet drømmekjolen... :D ). Det kommer nok jeg også til å gjøre. Hadde det ikke vært for Marion, kunne jeg kanskje ha tenkt meg å se det.
Fru Snurp Skrevet 25. april 2004 #8 Skrevet 25. april 2004 Gidder ikke se på. Prioriterer heller nr.19 Synes stort sett alt jeg har sett av kjoler i diverse bryllups-magasiner er skrekkelig tradisjonelt og kjedelig. Regner med at det blir omtrent det samme i dette programmet. Dessuten har jeg jo kjøpt kjole, og den generelle interessen for brudestæsj er ikke spesielt høy her i gården.
Gjest Tex Skrevet 25. april 2004 #9 Skrevet 25. april 2004 Skal ikke se det... Marion Ravn skal vise frem klærne og jeg pines hver gang jeg er nødt til å se (og ikke minst høre) det mennesket.... Enig. Skal jeg se må det bli fordi det ikke er noe som helst annet å se på, og jeg ser ikke på den 19 greia..... Tror jeg skal lese Lillebror og Knerten for ungene
-ida- Skrevet 25. april 2004 #10 Skrevet 25. april 2004 Da blir det nok det som skal på tv på jobben i morgen ja!!
Gjest Poirot Skrevet 25. april 2004 #11 Skrevet 25. april 2004 Har kjøpt det bedritne bladet og sett kjolene allerede. Dessuten ble de vist nok en gang i bladet D! (Uten å opplyse om det på forsiden, slik at idioter som meg skulle kjøpe det samme en gang til...) Skal mao IKKE se på dette.
9na Skrevet 26. april 2004 #12 Skrevet 26. april 2004 Jeg orker verken Miss Mona eller Marion Ravn (eller Marion Raven som hun kaller seg mens hun venter på at den internasjonale karrieren hennnes skal ta av...), så jeg kommer neppe til å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå