Gå til innhold

silikon

Fremhevede innlegg

Gjest bente kristine
Skrevet

hvor mye koster det egentlig å ta silikon? hvor store smerter har man etterpå og når ser alt normalt ut igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Niniel
Skrevet

Det koster ca. 25 000 kr, det er ikke så forferdelig vondt. Men puppene ser ikke normale ut igjen noen gang, man kan alltid se at det er silikon. Derfor er det viktig å tenke seg om både en og to og mange ganger før man velger å operere seg.

Gjest Anonymous
Skrevet

angrer du, niniel? du la inn like før meg tror jeg, jeg gjorde det april 03. Liza

Gjest Niniel
Skrevet

Neida, jeg angrer absolutt ikke, jeg bare har inntrykk av at mange ikke helt skjønner hva de gir seg ut på, og det syns jeg er viktig!

Silikonpupper er jo ikke det beste alternativet. For meg vil det alltid være nest best - det beste er jo såklart å ha pupper i normal størrelse fra naturens side. Uheldigvis er det ikke alle som er velsignet med det ;)

Skrevet

Hei Liza!

Har fulgt en del med på innleggene du har skrevet, og husker du nevnte noe med dubbel-bubbel eller noe slikt. Går d bra med deg nå? Måtte du ta en ny operasjon eller gikk det seg til igjen?

Og hvor lang tid etter operasjonen merket du det? Har du forresten over eller under muskelen?

Håper på svar

Klem fra cyndi

Gjest Anonymous
Skrevet

hei cyndi! det har gått seg til, jeg har litt folder, men det får være sånn. kunne bli det samme om jeg tok det om igjen. dessuten er de så fine, så jeg har ikke lyst til å ta sjansen. :-)

Er veldig fornøyd! kan ikke tenke meg åssen det er å ha små pupper lenger!

(vi har flytta og har ikke internett enda, så veldig sjelden jeg er her nå)

Liza

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...