Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et forhold i fire år nå. Denne fyren har temperament, og han har en tendens til å rive tak i meg når han blir sint. Jeg har blitt så vant til det at jeg ikke reagerer like sterkt som før. det gjør jo litt vondt, men ikke veldig. Før har han kastet ting på meg og han river tak hardt i armene mine når jeg er lei av å krangle og trekker meg for meg selv.

Han har aldri i livet slått meg, eller på noen måte skadet meg alvorlig. Generelt sett har forholdet vært ganske dårlig den siste tiden, jeg tror ikke vi er så bra for hverandre. jeg sniker, konfronterer og snakker fra levra. Han blir sint, forstår ikke hva jeg mener(ikke den skarpeste kniven i skuffen.) og blir veldig aggressiv. + At vi kan si mye sårende til hverandre, vi vet hva som gjør den andre lei seg.

Jeg har fått blåmerker, men aldri noen som har gjort veldig vondt, eller som jeg på forhånd har tenkt at kom til å bli merker i det hele tatt. Er jeg naiv? jeg har sagt til han flere ganger, og kjeftet, og han har hatt kjempedårlig samvittighet.

Jeg vet at dette garantert høres ille ut, og jeg er et fornuftig menneske som vet at noe skurrer, men er det virkelig ille? Har jeg bare blitt vant til det? noen som kjenner seg igjen?

Så skal sies har jeg gitt han en fik en gang eller to. Men dette var under spesielle forhold hvor han regelrett har dreti seg ut, og gjort noe veldig dumt.

Anonymous poster hash: 32f50...62a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvem som bruker vold så er det feil. Ørefiker fra deg er ikke noe bedre enn at han griper deg hardt i armen.

• Liker 1
Gjest Håpløsing
Skrevet

Fysisk vold. Tydeligvis så er det et snev av psykisk vold også.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Hverken hans eller dine reaksjoner er normale. Jeg har også temperement. Jeg kan i ytterste konsekvens banne, skrike og slå i døra - men å fysisk ta tak i et annet menneske er en grense man aldri skal krysse i en krangel. Dere er ikke bra for hverandre, og du burde oppsøke noen som kan hjelpe deg med raseriet ditt slik at du aldri gir noen en ørefik igjen. Hva fyren gjør med sitt problem får være opp til ham.

• Liker 3
Gjest pilldorf
Skrevet

Han hørtes ikke helt god ut nei.
Har han en sykdom? Har han blitt diagnosert med noe?
Er det noen spesiell grunn for at han har et så ustabilt temperament ?

Hvordan er han ellers? Samarbeider dere godt med hverdagens gjøremål ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...