AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Dere kreative sjeler der ute, jeg trenger hjelp. Mannen min har bursdag om noen få dager, og jeg har i flere mnd vært usikker på hva jeg skal gi han. Valget står mellom 2 ting, så nå har jeg funnet ut at jeg skal gi han penger som er nok til å kjøpe en av de to tingene. Så hvordan skal jeg gi han det? Noen kreative (og kanskje morsomme?) forslag? Anonymous poster hash: c00ea...e49
muttra Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 gi han en konvolutt med beskjed om at du klarte ikke å bestemme deg så han får velge det eller det selv
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Er det fare for at han snoker i internetthistorikken din eller kan du si hva de to tingene er? Jeg synes ofte det er lettere å komme på noe kreativt med utgangspunkt i en konkret ting. Anonymous poster hash: da725...0c6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Er det fare for at han snoker i internetthistorikken din eller kan du si hva de to tingene er? Jeg synes ofte det er lettere å komme på noe kreativt med utgangspunkt i en konkret ting. Anonymous poster hash: da725...0c6 Neida, han er aldri på min pc. Det er snakk om enten en iPad Mini, som visstnok skal komme nå til høsten, eller et ratt til hans pc (han liker kjørespill). Anonymous poster hash: c00ea...e49
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Lag et personlig kort/pakke med bilde av gaven og vedlagt "voucher" for den Jeg lagde engang en slik ved å ta en ødelagt billedbok (alle sidene var borte så bare omslaget igjen), på innsiden satte jeg ensfarget kartong og skrev en søt beskjed til min mann på den ene siden (med ordspill på bokens tittel og gaven der) og på den andre satte jeg bilde av den aktuelle gaven. Det falt i smak for å si det slik - tror han ble nesten gladere for "innpakkingen" enn selve gaven Anonymous poster hash: 3819d...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå