Gjest ts Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Kjæresten min kommer hjem fra en månedslang ferietur med to venninner om en uke. Jeg skal møte henne på flyplassen og tenkte å ha med blomster og melkerull (det er favorittsjokoladen hennes), deretter lage ordentlig norsk middag (kjøttkaker, poteter og grønnsaker) når vi kommer hjem. Jeg har ikke lagd det fra bunn før, men tenkte å ta en test på hvordan det går litt tidligere i uka. Hun vet ikke noe annet enn at jeg skal hente henne på flyplassen. Er det litt mye, eller tror dere at det går bra?
Gjest Bergen Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Heldig hun er som har deg :-) kjør på:-)
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde satt pris på at du (nydusjet) hentet meg, at vi bare spiste noe lett, at du tente litt lys mens jeg var i dusjen, og at vi koste oss i senga! Spiser ikke så mye søtt, men en liten melkesjokoladeplate hadde vel vært fint! Anonymous poster hash: 90179...d65
Freaky Fly Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Bare superkoselig! Da blir hun nok glad
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Det blir vel helt sikkert kurant nok det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Go for it:) Anonymous poster hash: 3d2d3...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå