Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har datet en i 5 mnd, vi er ikke kjærster. men så vil han at jeg skal tatovere navnet hans? hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be ham om å tatovere idiot i pannen istedet :)

Anonymous poster hash: 8a5bc...4fe

• Liker 2
Skrevet

Ikke gjør det. Det er driitharry for det første og når dere slår opp så vil ikke det bli godt tatt i mot av fremtidige kjærester.

Anonymous poster hash: 2b291...dd6
  • Liker 2
Skrevet

For å vise at du bryr deg. Jeg ville gjort det :)

Anonymous poster hash: 1fff8...0d2
Skrevet

Gjør det! Hva kan gå galt, liXXXom?

Anonymous poster hash: 0bd3f...50d
Skrevet

jeg SKAL IKKE gjøre det. bare lurte på hvorfor han spør om det? vi avtalte på forhånd at ingen av oss skulle ha forhold

Gjest pilldorf
Skrevet

Tåpelig.

Og det ser jævlig kleint ut.

• Liker 1
Skrevet

5 måneder? Da er dere jo like godt som gift. Kjør på!

Skrevet

Ikke gjør det. Det er driitharry for det første og når dere slår opp så vil ikke det bli godt tatt i mot av fremtidige kjærester.

Anonymous poster hash: 2b291...dd6

Enig!

For å vise at du bryr deg. Jeg ville gjort det :)

Anonymous poster hash: 1fff8...0d2

Uenig med deg! De er ikke engang kjærester...

Skrevet

Han kødder med deg. Kanskje han vil teste hvor langt du er villig til å gå.

Skrevet

Dere er ikke kjærester, men han vil at du skal stemple navnet hans permanent på huden din? Nei, det første som slår meg er maktsykhet.

Anonymous poster hash: 8b999...7f5
  • Liker 2
Skrevet

Dere er ikke kjærester, men han vil at du skal stemple navnet hans permanent på huden din? Nei, det første som slår meg er maktsykhet.

Anonymous poster hash: 8b999...7f5

Signerer.

Anonymous poster hash: 6a2f9...448

Skrevet

jeg SKAL IKKE gjøre det. bare lurte på hvorfor han spør om det? vi avtalte på forhånd at ingen av oss skulle ha forhold

Lav IQ, kanskje?

Anonymous poster hash: 0bd3f...50d

Skrevet

Vil han "eie" deg på en måte, at du skal vise at du er "hans" uten at dere en gang er sammen, kanskje?

En måte for han å ha makt over deg.

Minner om noe som enkelte halliker har som ordning; de prostituerte får tatovert inn hans merke på kroppen.

Skrevet

Har du venter i 5 mnd allerede? Jeg datet en fyr to ganger og tatoverte

TOR SVERRE ER SØT nedover underarmen etter 4 dager. Ble så lekkert atte. Men han gjorde det slutt to dager senere . Angrer ikke asså, står jo for aaaalt jeg gjør.

• Liker 2
Skrevet

Såg på facebook at en dame hadde tattoert en kjærlighets ærklæring og navnet til kjæresten sin på ryggen. De har begge barn fra før og de ble sammen nå i vår. Han flørtet med meg i april da var han singel. Etter kort tid stod det elsker deg jenta mi på profilen hans. Folk må gjøre som man vil, men det der er galskap i mine øyne:P

Skrevet

Synes egentlig det kan være en fin gest (selv om tatoveringer i seg selv er superharry). Men når man går til det skritt å tatovere kjærestens navn, er jeg sikker på at den som gjør det selv føler at det er riktig. At dette er kjærligheten som vil vare....

Skrevet

Ble så gla da jeg leste HI for etter kun å ha lest overskriften så trodde jeg det var ei som fakstisk hadde planer om å tattovere navnet til typen.

Jeg er gift og kunne ikke tenkt meg å tattovere navnet til mannen min

Skrevet

har datet en i 5 mnd, vi er ikke kjærster. men så vil han at jeg skal tatovere navnet hans? hvorfor?

Spør Johnny Depp om dette temaet :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...