AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg holder på med en gutt nå, og vi har begynt å få bedre kontakt i det siste. Vi pleier å kose litt når vi er sammen, men har ikke hatt sex enda (men tror nok det vil skje snart). Jeg liker denne gutten, og vil ikke hat sexen skal ødelegge et eventuelt forhold. At han mistolker at jeg feks. kun vil ha et sex/venne-forhold til han. Jeg har en liten aning om at han kanskje er interessert i meg også, men hvordan skal jeg finne dette ut? Vil det passe seg å spørre mens vi koser litt? Eller blir det kanskje litt dumt? Anonymous poster hash: e0dbd...2a1
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Hva stopper deg? Kjør deg opp. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Hva stopper deg? Kjør deg opp. Er jo ingenting som stopper meg Vil bare finne riktig tid og formulere meg riktig Tar gjerne i mot tips om det! Anonymous poster hash: e0dbd...2a1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 hvor lenge har du kjent han da? Anonymous poster hash: ffeab...163
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 (endret) Er jo ingenting som stopper meg Vil bare finne riktig tid og formulere meg riktig Tar gjerne i mot tips om det! Anonymous poster hash: e0dbd...2a1 Hm. Hvorfor vente til i morgen med hva du kan få gjort i dag da? Endret 1. september 2013 av pilldorf
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 hvor lenge har du kjent han da? Anonymous poster hash: ffeab...163 Ikke så veldig lenge. Ca en måned. Så føler at jeg snart må hinte/si det til han for å finne ut hva han tenker. Vi må jo selvfølgelig bli bedre kjent, men vil gjerne finne ut av det snart Anonymous poster hash: e0dbd...2a1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Friends with benefits? Også har dere ikke en gang hatt sex? Anonymous poster hash: 75b8c...39b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Friends with benefits? Også har dere ikke en gang hatt sex? Anonymous poster hash: 75b8c...39b Fant bare ikke et annet ord Men vi koser jo litt, og sex blir det vel om ikke så lenge Anonymous poster hash: e0dbd...2a1
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Folk liker og foretrekker illusjonene sine noen ganger ja.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Og han er singel? ja Anonymous poster hash: e0dbd...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå