Gå til innhold

Dere menn i 20-åra (rundt der) !HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker handler dere på?

Carlings? Dressmann?

Er dressmann en butikk for gamlinger?

Anonymous poster hash: 73027...35d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volt.

Anonymous poster hash: ce6e6...83f
Skrevet

Volt.

Takker :)

Skrevet

Handler klær der de har det jeg ser etter uten at jeg blir flådd. Går på Dressmann mest. Hater å prøve på klær og blir stressa av å gå rundt og kikke, så jeg handler alt på en plass så fort som mulig og derfor har jeg ikke sjekket ut mange andre plasser. Orker ikke å engang kikke i "hippe" klesbutikker. Alt er dyrt og altfor "kult".

Anonymous poster hash: 24d5e...d40
Skrevet

Handler klær der de har det jeg ser etter uten at jeg blir flådd. Går på Dressmann mest. Hater å prøve på klær og blir stressa av å gå rundt og kikke, så jeg handler alt på en plass så fort som mulig og derfor har jeg ikke sjekket ut mange andre plasser. Orker ikke å engang kikke i "hippe" klesbutikker. Alt er dyrt og altfor "kult".

Hehe, ja. Kjæresten min takler ikke å gå inn i en butikk, så da er jeg blitt satt i den jobben. Bare at jeg ikke har satt meg helt inn i hvor menn på hans alder handler. Ingen av oss har råd til å betale 1000 kroner for en genser heller :P

-TS

Skrevet

Hehe, ja. Kjæresten min takler ikke å gå inn i en butikk, så da er jeg blitt satt i den jobben. Bare at jeg ikke har satt meg helt inn i hvor menn på hans alder handler. Ingen av oss har råd til å betale 1000 kroner for en genser heller :P

-TS

Jeg ville først sett etter klesstil og hva du trenger heller enn aldersgruppe for butikken.

Skrevet

Jeg ville først sett etter klesstil og hva du trenger heller enn aldersgruppe for butikken.

Tja.. Han kler seg ganske basic kan man si, og jeg vil ikke endre klesstilen hans noe. Jeg ser vel etter en fin basic genser gjerne med v-neck kanskje som ikke er mørk blå eller svart (siden det er det han bruker i bukser så vil jeg ikke at han skal være ensfarga heller)

Typ sånn som dette, bare ikke i den fargen: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/gensere/river-island-2715/basic-v-neck-271197-286/

Liker også sånt som dette: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/gensere/jack-jones-633/lime-tee-l-s-634032-5337/

Jeg kan synes også at sånt som dette er fint: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/gensere/g-star-745/nimrod-shawl-collar-knit-745582-32/ bare at jeg tør rett og slett ikke kjøpe sånt. Både med tanke på at jeg ikke vet om han liker det, og det med at jeg er jente og vil ikke at han skal se helt meteroseksuell ut heller (jeg vet ikke hva menn ser på som mer feminint kledd osv, så da tar jeg ikke sjanser)

-TS

Skrevet

De du postet er fra G-Star, Jack & Jones og River Island (fins kanskje ikke som butikk i Norge?). Det skal være ganske greit å finne den slags klær i de fleste manneavdelinger.

Skrevet

Har du vært på Weekday? Acne og Follestad har og mye bra.

Skrevet

De du postet er fra G-Star, Jack & Jones og River Island (fins kanskje ikke som butikk i Norge?). Det skal være ganske greit å finne den slags klær i de fleste manneavdelinger.

Okei, men synes du de klesplaggene var helt fæle? :)

-TS

Skrevet

Har du vært på Weekday? Acne og Follestad har og mye bra.

Vet ikke om vi har weekday her i byen. Bor ikke i en storby skjønner du (selv om den ikke er alt for liten og vi har mange merkebutikker), men vi har acne da. Vi har også Modo, men jeg synes det er ganske dyrt på de butikkene.

Skrevet

Okei, men synes du de klesplaggene var helt fæle? :)

-TS

Selv ville jeg bare kjøpt basic v-necken. Men jeg ser mange som går i de andre typene. Jeg er ikke så glad i knapper og krager som virker overflødige.

Skrevet

Hvilke butikker handler dere på?

Carlings? Dressmann?

Er dressmann en butikk for gamlinger?

Nei.

:blink: Nei.

Ja.

Hvis jeg skulle valgt mellom butikker i den kategorien du nevner her, så ville jeg valgt Branstad.

Skrevet

Kommer helt ann på hva han skal ha, men går mye i Dressmann & Cubus, faktisk :) Helt ok og mye rimelige klær. Finner sjelden noe på butikker som Brandstad, Carlings o.l blir for ''hipt'' og ''sært'' + at det ofte er en god del dyrere.

Anonymous poster hash: 94196...3df
Skrevet

Vil bare legge til at det ofte er forskjell fra butikk til butikk, også blant disse kjedene :)

Skrevet (endret)

Kommer helt ann på hva han skal ha, men går mye i Dressmann & Cubus, faktisk :) Helt ok og mye rimelige klær. Finner sjelden noe på butikker som Brandstad, Carlings o.l blir for ''hipt'' og ''sært'' + at det ofte er en god del dyrere.

Hipt og sært? Det er jo mainstream kjedebutikker...

Dyrt? Nei, klær som ikke dør i vask koster såpass.

Jack & Jones er jo et alternativ der jeg ofte handler basic-ting.

Volt? Mulig hvis jeg skal ha en ny dress.

Cubus? O, skrekk.

Edit: Hvis du vil ha en billig kjedebutikk med helt ordinære, trauste klær,så kan du jo teste ut KappAhl. Men det er sånne steder der bestemor finner julepresang-gensere,altså...

Endret av Tøytigern
Skrevet (endret)

Eller så er det denne kjekke saken her, da.

http://www.zalando.no/herreklaer/?wmc=SEM47_CR_NO_1891101.

For oss som får klaustrofobi i prøverom og vil hjem når vi har vært der inne én gang og enten finni eller forkasta noe.

Dama mi pleier å sitte og pusle på denne siden.Så holder hun fram skjermen og spørre om jeg liker den eller den.

Så svarer jeg et eller annet.

Etterpå befinner det seg mystisk nok nye gensere og skjorter i skapet ...

Det er den ultimate måten å shoppe på,spør dere meg :)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Tja.. Han kler seg ganske basic kan man si, og jeg vil ikke endre klesstilen hans noe. Jeg ser vel etter en fin basic genser gjerne med v-neck kanskje som ikke er mørk blå eller svart (siden det er det han bruker i bukser så vil jeg ikke at han skal være ensfarga heller)Typ sånn som dette, bare ikke i den fargen: http://nelly.com/no/klær-til-menn/klær/gensere/river-island-2715/basic-v-neck-271197-286/Liker også sånt som dette: http://nelly.com/no/klær-til-menn/klær/gensere/jack-jones-633/lime-tee-l-s-634032-5337/ Jeg kan synes også at sånt som dette er fint: http://nelly.com/no/klær-til-menn/klær/gensere/g-star-745/nimrod-shawl-collar-knit-745582-32/ bare at jeg tør rett og slett ikke kjøpe sånt. Både med tanke på at jeg ikke vet om han liker det, og det med at jeg er jente og vil ikke at han skal se helt meteroseksuell ut heller (jeg vet ikke hva menn ser på som mer feminint kledd osv, så da tar jeg ikke sjanser) -TS Anonymous poster hash: 73027...35d

Slikt finner man hvor som helst. Dressmann har v-halser som er helt ok.

Ellers har man Zara, asos, miinto, ellos, etc.

Den siste genseren er for øvrig kjempefin og klassisk. Absolutt ikke metroseksuell.

• Liker 1
Skrevet

Slikt finner man hvor som helst. Dressmann har v-halser som er helt ok.

Angående v-halser, har du noen anelse om hvor man finner v-halser med en liten v, som såvidt viser slipsknuten? Synes alle genserne jeg prøver har altfor stor åpning.

Skrevet (endret)

Angående v-halser, har du noen anelse om hvor man finner v-halser med en liten v, som såvidt viser slipsknuten? Synes alle genserne jeg prøver har altfor stor åpning.

Nei, det vet jeg ikke. Der må man nok bare holde utkikk når man er ute og handler. Ellers kan du også anvende en crew-neck, som da skjuler slipset litt mer om det er ønskelig. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...