AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hun er vel 175 høy ca, og 85 kg. Sånn ca. en gang i halvåret skal hun slanke seg og målet er som regel 70 kg. Jeg var også overvektig, rundt 115 kg, men har på et års tid kommet ned i 90 kg, jeg er et aldri så lite hode høyere enn henne. Jeg har trent jevnlig og passet kostholdet. Men hun går bare ned et par kg, og så er det opp igjen. Hele tiden. Og det er ikke fordi hun ikke kan, men ser ut til at viljestyrken mangler. Plutselig gir hun blanke i kostholdet, og det går et par uker uten noe trening. Og det er ikke det eneste, selvinnsikten hennes virker ikke å være på topp. Hun fikk nylig sparken fra jobben (eller dvs i praksis ikke fikk fornyet kontrakt) fordi hun hadde snakket dritt om kona til sjefen til de andre ansatte, men selv forstår hun ingenting av dette og er nærmest i sjokk over at noen kunne finne på å sparke henne. I tillegg er hun student og i hele sommer drev hun dank, jobbet null og niks. Ja, jeg bør finne meg noe nytt, måtte bare få det ned på "papiret". Anonymous poster hash: 062d1...2c3 1
Gjest Ironically me Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 I likhet med alt annet her på jord, ja innen politikk og alt annet...Det er tanken som teller!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 ..men plager vekta hennes deg da? Ønsker du at hun skal gå ned? Eller er du bare fed up av at hun prater om ting som ikke blir noe av? Virker som om du generelt irriterer deg over at det er lite tak i henne.. Hvorfor i all verden tok du henne ikke med på ditt slankeprogram? Mye lettere når to skal spise sunt sammen. Bør du finne deg noe nytt? Elsker du henne? Hvis nei, gå. Anonymous poster hash: 49058...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå