Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg sliter veldig med dette og tør ikke å snakke med noen jeg kjenner angående problemet. Min mann har analfetisj... Kuk i rompa, butplugger, dildoer, analvask.. Alt som hører til. I starten var det litt spennende men ble til slutt lei og sa fra at jeg og har behov. Vi snakket mye frem og tilbake. Han mener han blir sint og irritabel om han ikke får sexen han vil. Og det merket jeg godt, han er umulig å ha med å gjør... Så vi inngikk et kompromiss, analvask en gang i uken, og analsex max et par ganger i uken.. Jeg håpte jo i starten at alt kom til å gå over, men det har det ikke. Jeg har begynt å få litt avsmak på hele greie, men jeg elsker jo han og vil virkelig dele resten av livet med han... Man gjør jo vel alt for dem man elsker? Alt annet er jo mer enn perfekt... Men jeg er redd jeg ikke klarer å fortsette fremtiden. Når vi blir gravid og får småbarn mindre tid til hverandre... - Er tanker om at vi i framtiden kanskje ikke klarer å være ilag en grunn til skilsmisse? - Hva sier jeg til familie og venner? Vi gir opp etter 1 års ekteskap. Jeg føler meg som en totalt fiasko....
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Jeg skjønner deg godt! Han burde respektere at du ikke ønsker å ha analsex. Selvsagt burde det vært oppgjort før et ekteskap, men når det nå er sånn, så er det ingen annen utvei enn å: 1) Sette genser, nekte analsex 2) Om han ikke kan respektere det, og straffer deg med dårlig oppførsel - komme deg ut av forholdet. Hadde helt klart vært en dealbreaker for meg. Greit nok at noen liker det (selv om jeg ikke har innteykk av at det er så vanlig som man skal ha det til), men å presse den andre med på seksuelle aktiviteter man ikke ønsker er helt forkastelig. Det sier noe om personligheten, en umodenhet og egoisme...Anonymous poster hash: 52d1d...222 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Kanskje sexen burde vært på plass før dere giftet dere. Anonymous poster hash: 89c2f...706 8
Gjest Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Hva med hans anal? Kan dere ikke leke litt med den, så han finner ut hvor "godt" det er? 21
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Kanskje sexen burde vært på plass før dere giftet dere. Anonymous poster hash: 89c2f...706 Den var det. Men ting kan faktisk forandre seg.. Dessverre
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Visste du ikke at han hadde denne fetisjen når dere giftet dere? I så fall så kan det vel ikke akkurat ansees som å være en "god" skilsmissegrunn. Hadde jeg vært sammen med en som var så opphengt i noe som tok fra meg gleden ved sex og furtet og surmulte hvis han ikke fikk utløp for dette flere ganger i uken så hadde jeg ikke holdt ut så lenge som til bryllup... Når det har gått så langt at han nesten ikke klarer å fungere normalt uten så er det ikke så mye en fetisj som en "skade". Anonymous poster hash: a0717...ae0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Hva er analvask? Si at du føler at rumpehullet ditt er strekt og at du lekker avføring. Da må dere gi dere. Anonymous poster hash: 89bac...3c8 3
Gjest Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Du kan jo ta et billedsøk på "analprolaps" og printe ut noen bilder og henge på kjøleskapet... 6
super-s Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Liker han å ha buttplug i sin egen anal eller i din? Jeg leste det som at han liker å bruke det på seg selv, men ser andre leste det motsatt! 4
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Liker han å ha buttplug i sin egen anal eller i din? Jeg leste det som at han liker å bruke det på seg selv, men ser andre leste det motsatt! På meg. Han har aldri hatt noe i analen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 På meg. Han har aldri hatt noe i analen. Da burde han jo prøve det, han som liker analsex...Anonymous poster hash: 52d1d...222 13
Gjest Heartbeat Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Liker han å ha buttplug i sin egen anal eller i din? Jeg leste det som at han liker å bruke det på seg selv, men ser andre leste det motsatt! Jeg leste det akkurat som deg
Gjest Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 På meg. Han har aldri hatt noe i analen. Og hvorfor skulle det være greit å trøkke ting opp i din når han ikke vil? Sex skal handle om begges nytelse. Ikke bare hans egoistiske behov. 15
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Virker som du offrer hele ditt sexliv, dvs dere har knapt noen annen form for sex lengre. Hvis du ikke liker analsex (det er langt færre enn mange mannfolk skal ha det til) burde du ikke ha det, og garantert ikke så ofte som en gang i uka. Sex er en stor del av et samliv, men hos dere virker det som den biten er helt ødeleggende. Jeg hadde gått fra ham hvis han ikke kan godta at mine preferanser setter en stopper for hans.Anonymous poster hash: 9952b...516 5
Amarinda Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 (endret) Nei, det er ikke en skilsmissegrunn. Hvis dere etter å ha jobbet lenge og vel med dette og fortsatt ikke funnet fram til en god løsning, så oppsøker dere hjelp. Hvis det fortsatt ikke går, neivel, da kan du gå fra han. Slike ting kan være dealbreakers, men har man forpliktet seg så får man jaggu bruke en hel masse tid og krefter på å rette opp de fleste vil kalle mindre uoverensstemmelser. Et samliv handler jo om å gi og ta, og du må nesten fortelle han rett ut hvordan du vurderer dette problemet, kanskje det vil få han ut av.. bakevja si? Endret 1. september 2013 av tally 3
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Ekkelt. Hadde kanskje blitt en skilsmisse ja. 5
super-s Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Jeg leste det akkurat som deg Haha, godt jeg ikke var alene om den På meg. Han har aldri hatt noe i analen. Vel.. Da sier du "Vi kan fortsette med analsex og analvask(?), men nå er det din tur til å få stappet dildoer i rumpa!" Det er faktisk din kropp, og vil du ikke ha noe i analen, skal du ikke ha noe i den. Vil han ha rumpesex, kan han putte ting i sin egen anal. Godtar han ikke at du ikke vil dette mer er han ikke noe å samle på. 13
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Høres ut som om han har en fetisj i riktige forstand av ordet ja. Hva med sexolog eller noe sånt...? Ikke greit at han skal tvinge på deg sin vilje på den måten. Sexlivet skal være til glede for begge men høres ut som om dette er blitt et såpass stort problem at dere kanskje trenger hjelp for å "re-fokusere" hans tenningsmønster? Anonymous poster hash: cb06a...c6f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Hva pokker er analvask? God gammeldags klyster tenker jeg...? Anonymous poster hash: cb06a...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå