AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Min ex sugde på å svare på meldinger, og det gjør han jeg er sammen med nå. Jeg er heldig om jeg får en "ok".. Dette er menn i 20-åra, så jeg trodde at vi unge mennesker (både jenter og gutter) er flinke til å skrive meldinger og chatte osv, men der tok jeg ganske feil. Han er litt søt da han kjæresten min og jeg maser jo absolutt ikke noe på han i det hele tatt, men jeg skulle ønske han kunne svart ok ihvertfall slik at jeg vet at han har sett meldingen (om jeg spør om han kan plukke opp det og det på vei hit f.eks) Er menn flest sånn som dette? Anonymous poster hash: 0c611...802
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Jeg likte å sende smser med typen for flere år siden. Så ble jeg sammen med en som ikke sendte så mye. Så nå synes jeg det er et ork å sende masse sms selv. Kan heller snakke i tlf litt sjeldnere. Er vel litt etter hva man er vant til, og når man blir mer voksen er det ikke så kult med sms lenger? Anonymous poster hash: 40a54...a38
Nephthys Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Tror det er en hankjønnting, ja! Min er nemlig søt og oppmerksom hjemme, men med en gang han drar på tur og bør sende meldinger (min regel er at den som er på tur skal sende melding når han/hun har tid! Mulig jeg ikke har fortalt han det, dog.... ) blir han et monster! Enten hører jeg ikke noe på flere dager, eller så svarer han ikke om jeg sender søte, nusspusse natta-meldinger! Menn!
Marie90 Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Jeg tror ikke dette er bestemt av kjønn. Jeg tror riktignok at mange kvinner er mer emosjonelt investert hos menn enn motsatt og derfor vil ha mer kontakt. Jeg tror også at menn kan 'tune ut' og tenke på andre ting når de gjør noe annet, mens hos mange kvinner ligger mannen alltid i bakhodet. Selv bruker jeg SMS ofte men kun slik man pleide å bruke det - til å gjøre spesifikke avtaler. Hele samtaler over sms er dønn kjedelig for meg, for ikke å snakke om at det er forvirrende å ikke kunne lese tonelag eller kroppspråk. Dette er jo hele grunnen til at kvinner blir sittende og overanalysere meldinger. Jeg blir også litt avtent av en fyr som bruker for mye sms tidlig i dating - jeg ser det som enten et tegn på at han er en player og sjonglerer flere jenter samtidig (sms er lav investerings kontakt) eller som at han mangler selvtillit og erfaring og prøver å forføre via text i stedet for i person. Gutter jeg har datet har flere ganger vært ivrige på å sende melding. Hvis du liker noen, så vil du ja mye kontakt med dem og jevnlig bekreftelse. Siste fyren jeg datet sendte mye meldinger og svarte raskt. Ofte raskere enn meg. Jeg har ofte mobil på lydløs og glemmer å sette på lyd igjen etter jobb/skole. Noen ganger tenker jeg over hva jeg skal svare og begynner å gjøre noe annet. Tar ofte lang tid før jeg svarer på en meld. 1
Gjest abcdefgh Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg foretrekker ihvertfall at folk ringer. Hater og skrive frem og tilbake på sms. Greit med SMS så lenge det bare inneholder informasjon og ikke spørsmåltegn :D
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Jeg liker å kommunisere med sms og mail (er kvinne). Men ser at veldig mange ikke er det, ja. Det kan oppleves sårende å ikke få den samme responsen, men har etterhvert skjønt at andre ikke er skrudd sammen slik at de liker å kommunisere skriftlig, Det behøver ikke å bety noe. Spør (med litt humor) direkte til den det gjelder, om hvordan han oppfatter dette. Vanskelig å vite hva han tenker. Anonymous poster hash: d5917...df5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Tror det er en hankjønnting, ja! Min er nemlig søt og oppmerksom hjemme, men med en gang han drar på tur og bør sende meldinger (min regel er at den som er på tur skal sende melding når han/hun har tid! Mulig jeg ikke har fortalt han det, dog.... ) blir han et monster! Enten hører jeg ikke noe på flere dager, eller så svarer han ikke om jeg sender søte, nusspusse natta-meldinger! Menn! Haha, er sånn med meg og! Jeg ser han jo sånn 5-6 dager i uka jeg da, men om jeg er borte på helg så savner jeg han jo (noe jeg har vært nå så jeg ser han i morgen) men han er ikke noe glad i å sende meldinger (eller ringe for den saks skyld) selv om at han av og til sier at han har savnet meg så mye at han holdte på å dø -TS Anonymous poster hash: 0c611...802
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Vel. Det blir kanskje brukt færre ord noen ganger, men en får jo som regel en respons da hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Jeg likte å sende smser med typen for flere år siden. Så ble jeg sammen med en som ikke sendte så mye. Så nå synes jeg det er et ork å sende masse sms selv. Kan heller snakke i tlf litt sjeldnere. Er vel litt etter hva man er vant til, og når man blir mer voksen er det ikke så kult med sms lenger? Anonymous poster hash: 40a54...a38 Det er jo ikke akkurat sånn av jeg sitter og tekster hele tiden da. Det er bare litt greit å sende en melding om det er noe kort jeg ikke trenger å ringe for (Og jeg hater å ringe.. Tror jeg har mild versjon av telefonskrekk) -TS Anonymous poster hash: 0c611...802
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 dette burde fortelle dere noe. Dere sitter hjemme og sløver, mens han er ute og handler/plukker opp ting for dere. Ja gud det er merkelig de ikke har mer ork til å underholde dere mens de sitter bak rattet og gitt. Anonymous poster hash: 97039...309
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Jeg tror ikke dette er bestemt av kjønn. Jeg tror riktignok at mange kvinner er mer emosjonelt investert hos menn enn motsatt og derfor vil ha mer kontakt. Jeg tror også at menn kan 'tune ut' og tenke på andre ting når de gjør noe annet, mens hos mange kvinner ligger mannen alltid i bakhodet. Selv bruker jeg SMS ofte men kun slik man pleide å bruke det - til å gjøre spesifikke avtaler. Hele samtaler over sms er dønn kjedelig for meg, for ikke å snakke om at det er forvirrende å ikke kunne lese tonelag eller kroppspråk. Dette er jo hele grunnen til at kvinner blir sittende og overanalysere meldinger. Jeg blir også litt avtent av en fyr som bruker for mye sms tidlig i dating - jeg ser det som enten et tegn på at han er en player og sjonglerer flere jenter samtidig (sms er lav investerings kontakt) eller som at han mangler selvtillit og erfaring og prøver å forføre via text i stedet for i person. Gutter jeg har datet har flere ganger vært ivrige på å sende melding. Hvis du liker noen, så vil du ja mye kontakt med dem og jevnlig bekreftelse. Siste fyren jeg datet sendte mye meldinger og svarte raskt. Ofte raskere enn meg. Jeg har ofte mobil på lydløs og glemmer å sette på lyd igjen etter jobb/skole. Noen ganger tenker jeg over hva jeg skal svare og begynner å gjøre noe annet. Tar ofte lang tid før jeg svarer på en meld. Dette har du rett i Men jeg vil bare ikke ringe hele tiden om alt mulig heller, for jeg føler jeg er masete om jeg ringer i stedet for å sende sms. Jeg er ikke en person som overanalyserer meldinger heller da, men det er litt greit å få et OK om jeg spør om han kan ta med et brød f.eks når han kommer, slik at jeg ikke lurer om meldingen er lest eller ikke -TS Anonymous poster hash: 0c611...802
Gjest Heartbeat Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Har aldri opplevd menn slik. Synes de er flinke å sende kosemeldinger, jeg
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 dette burde fortelle dere noe. Dere sitter hjemme og sløver, mens han er ute og handler/plukker opp ting for dere. Ja gud det er merkelig de ikke har mer ork til å underholde dere mens de sitter bak rattet og gitt.Anonymous poster hash: 97039...309 Jeg kjører ikke bil, og min nærbutikk har ofte så ekstremt lite utvalg av brød, så da må jeg ta bussen (noe jeg gjør hver dag ca, men av og til så glemmer man ting). Jeg tror nok ikke min kjæreste blir sur om jeg spør han om å kjøpe et brød når han like så godt kjører forbi 100 matbutikker på veien hit. Han blir vel derimot glad for at han kan kjøpe kneip siden jeg alltid kjøper grovbrød noe han ikke liker så godt Og jeg er ikke en person som sitter inne og sløver akkurat. Jeg pleier å være i full fart hver dag fra 8 om morgenen til 9 om kvelden, og jeg gjør MYE for kjæresten min også. I et forhold så handler det om å gi og ta, og man tar ikke skade av å hjelpe den andre litt. Vi er begge glad i å hjelpe hverandre -TS Anonymous poster hash: 0c611...802 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 De har stort sett vært veldig flinke til å sende kosemeldinger, ja. Anonymous poster hash: 59922...014
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 min samboer er flinkere enn meg til å sende mlder, han klager fort på meg om jeg blir for dårlig Jeg setter stor pris på at han er sånn som elsker å prate mye på sms og ringe ofte når vi ikke har muligheten til å se hverandre (han jobber offshore). Han er spesielt på det å sende søte godmorgen meldinger slik at jeg får en bedre start på dagen når vi må våkne fra hverandre Anonymous poster hash: 70158...398
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Dette var betryggende lesning! Han er riktignok ikke kjæresten min, men "han jeg holder på med", er heller ikke like god på sms bestandig. Innimellom er han veldig flink (særlig hvis innholdet er dirty), men han går fort "lei" - det er ikke veldig mange meldingene vi veksler før han avslutter.. Nå er han bortreist i to uker i forbindelse med jobb... Jeg sendte ham en uskyldig melding forrige uke (bare et par dager etter han dro), og spurte om han hadde hørt om et spesifikt band. Har ikke fått svar, og har heller ikke hørt noe på en uke... Men jeg bør kanskje ikke bekymre meg? Tror programmet er relativt tett og han veldig fokusert på det han skal gjøre, da er det kanskje ikke så rart at han ikke sender helt "randome", dirty sms? Anonymous poster hash: 07b0c...8a1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 min samboer er flinkere enn meg til å sende mlder, han klager fort på meg om jeg blir for dårlig Jeg setter stor pris på at han er sånn som elsker å prate mye på sms og ringe ofte når vi ikke har muligheten til å se hverandre (han jobber offshore). Han er spesielt på det å sende søte godmorgen meldinger slik at jeg får en bedre start på dagen når vi må våkne fra hverandre Anonymous poster hash: 70158...398 Så søt han er da! Heldig du er Anonymous poster hash: 0c611...802
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Nå er han bortreist i to uker i forbindelse med jobb... Jeg sendte ham en uskyldig melding forrige uke (bare et par dager etter han dro), og spurte om han hadde hørt om et spesifikt band. Har ikke fått svar, og har heller ikke hørt noe på en uke... Men jeg bør kanskje ikke bekymre meg? Tror programmet er relativt tett og han veldig fokusert på det han skal gjøre, da er det kanskje ikke så rart at han ikke sender helt "randome", dirty sms?Anonymous poster hash: 07b0c...8a1 En sms per dag er minimum når han er på jobbreise. Alt annet ville jeg ha tolket som ikke særlig interessert. Anonymous poster hash: 59922...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå