Gå til innhold

Hadde dere svart den nye kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett at dere hadde vært sammen med en manipulerende drittsekk av en fyr, men endelig kommet dere ut av forholdet. Litt senere tar den nye dama hans kontakt med dere for å høre deres side av saken, kanskje fordi hun synes noe med han skurrer.

Sier dere sannheten til henne, eller pakker dere det inn?

Anonymous poster hash: c913e...d0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sagt det som det var. Hvis fyren er en drittsekk unner jeg ikke nydama å gå gjennom det samme!

• Liker 20
Skrevet

Man sier det rett ut.

• Liker 3
Skrevet

Sannheten, siden hun aktivt har oppsøkt deg for nettopp den.

Anonymous poster hash: 899ab...d65

• Liker 10
Skrevet

Sitter du inne med info som kan være nyttig for henne, så sier du det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde uten tvil sagt det.

Anonymous poster hash: 0c8fc...ea5
  • Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg hadde hatt så lyst til å legge ut om hva jeg opplevde. Bare brukt noen adjektiver, og fått henne til å tenke seg om.

Anonymous poster hash: 31884...882
  • Liker 1
Skrevet

jeg ville ønsket å få sannheten, så da ville jeg sagt sannheten til en nydame å :)

Anonymous poster hash: 7eaa1...f64
  • Liker 2
Skrevet

Som regel mener jeg man skal holde seg unna andres saker, men dette er unntaket, siden hun aktivt spør deg. Si det som det er.

Anonymous poster hash: 788f9...222
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Ja definitivt sagt det som jeg hadde opplevd, siden hun har kontaktet selv.

Endret av MaiTai
  • Liker 2
Skrevet

Selv om dere kan forutsi hvordan han kommer til å vri og vrenge på alt dere har sagt, hvis hun konfronterer han med det?

Skrevet

Selv om dere kan forutsi hvordan han kommer til å vri og vrenge på alt dere har sagt, hvis hun konfronterer han med det?

Mener du da at hun skal la være å fortelle den nye dama?

Skrevet

Mener du da at hun skal la være å fortelle den nye dama?

Jeg mener bare: Hva er poenget, hvis han uansett kommer til å tvinne henne rundt lillefingeren og stille meg i et dårlig lys? Da har jeg plutselig en fiende som ser surt på meg fordi jeg farer med "løgn" om kjæresten hennes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa det til henne den gangen hun ringte meg, men hun valgte tydeligvis å ikke tro på meg for ett år etter så var hun på krisehjem.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sa det til henne den gangen hun ringte meg, men hun valgte tydeligvis å ikke tro på meg for ett år etter så var hun på krisehjem.

Ja, se der. Hvordan fikk du vite det?

Skrevet

Ja, fortell det men pass på at du sier det på en saklig måte så hun ikke tror du sier noe av det for å ta hevn.

Ikke kall han drittsekk for eksempel, hva han har sagt selv eller gjort bør holde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener man skal være ærlig - også i en slik situasjon.

Skrevet

Ja, se der. Hvordan fikk du vite det?

Advokaten hennes ringte meg og ville jeg skulle vitne om karakteren hans i barnefordelingsaken deres (eller hva det heter). I følge xn så var det hun som fant på historier for å sverte han og siden hun hadde en bakgrunn fra fosterhjem o.l så trodde sakkyndige på han. Sosiopater er som dere sikkert vet ganske flinke til å lyve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...