AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hva skal en jente gjøre når man har sex bakfra? Jeg har hatt mye sex men aldri i den stillingen og jeg vil ikke virke dum. Skal jeg stå stille på alle fire og ikke røre meg mens han holder på? Eller skal jeg gjynge hoftene mine mot ham for å møte støtene hans eller dytte meg fort frem og tilbake mot ham ved hjelp av hendene? Anonymous poster hash: 062d8...d23
Sabel Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Du gjør akkurat hva du vil Det er mange måter å ha sex i den stillingen på. 1
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Du merker nok det, hva du bør gjøre da altså. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Gjør det du føler for du. Anonymous poster hash: e39e4...d50 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Doggy er det beste jeg vet. Kona var ikke så flink i starten men nå klarer hun ikke uten den stillingen en gang gjennom akten. Ofte på slutten vill hun ofte at jeg tar henne bakfra og sprute inn. Hun var liksom stille på fire i starten men fant rask ut hvordan hun vil bevege seg😀 Nyter hun så nyter jeg. Bare fyr løs på det og finne ut hvordan du nyter det best. Hva skal en jente gjøre når man har sex bakfra? Jeg har hatt mye sex men aldri i den stillingen og jeg vil ikke virke dum. Skal jeg stå stille på alle fire og ikke røre meg mens han holder på? Eller skal jeg gjynge hoftene mine mot ham for å møte støtene hans eller dytte meg fort frem og tilbake mot ham ved hjelp av hendene?Anonymous poster hash: 062d8...d23 Anonymous poster hash: abb27...6c3
Gjest Lille-pus Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Du gjør akkurat det du føler for (glimrende påpekt av mange andre). En fordel kan være at du med din ene hånd kan leke med deg selv underveis, bare å la seg sige ned på albuene det. Kos dere
Cilicon Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Jeg gynger med, og kan godt ta over kontrollen. Da står han helt i ro, og jeg styrer hvor fort og hvor dypt. Samtidig stimulerere jeg klitoris. Hvis jeg står på kne og har overkroppen opp mot en vegg, spruter jeg 1
Havbris Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Helt avhengig av sted og posisjon. Gjør det som kjennes godt ut, og du kan også berøre klitoris selv. Her har det vært alt fra inntil ytterveggen på hytta, over vaskemaskinen i kjelleren og i senga osv. Gjør det som er godt. Ikke tenk hva som er "riktig". 2
Mons Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Han: Hadet Hun: Å, skal du gå Han: Nei, jeg skal ta deg bakfra. Så nå ser du meg ikke igjen på et døgn.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Da kan du ikke hatt mye sex Anonymous poster hash: 857f6...68a
kristian82 Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 (endret) Hva skal en jente gjøre når man har sex bakfra? Jeg har hatt mye sex men aldri i den stillingen og jeg vil ikke virke dum. Skal jeg stå stille på alle fire og ikke røre meg mens han holder på? Eller skal jeg gjynge hoftene mine mot ham for å møte støtene hans eller dytte meg fort frem og tilbake mot ham ved hjelp av hendene? Anonymous poster hash: 062d8...d23 Svai like a motherfucker! Endret 3. september 2013 av kristian82
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Hva skal en jente gjøre når man har sex bakfra? Jeg har hatt mye sex men aldri i den stillingen og jeg vil ikke virke dum. Skal jeg stå stille på alle fire og ikke røre meg mens han holder på? Eller skal jeg gjynge hoftene mine mot ham for å møte støtene hans eller dytte meg fort frem og tilbake mot ham ved hjelp av hendene? Anonymous poster hash: 062d8...d23 Stemmer. Anonymous poster hash: 19f3b...514
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #13 Skrevet 3. september 2013 Jeg gynger med, og kan godt ta over kontrollen. Da står han helt i ro, og jeg styrer hvor fort og hvor dypt. Samtidig stimulerere jeg klitoris. Hvis jeg står på kne og har overkroppen opp mot en vegg, spruter jeg Du er min nye favoritt her inne <3 Anonymous poster hash: b00dd...068
pressplay Skrevet 3. september 2013 #14 Skrevet 3. september 2013 Det du ikke skal gjøre er å lene deg framover slik at lårene går 45 grader fram fra underlaget. Lårene skal være 90 grader opp fra underlaget ellers er det helt umulig for en mann å lene seg framover for å jukke uten å ha noe å holde seg i. Irriterer meg grønn når jentene gjør dette uten å tenke på at man ikke kan bryte de fysiske lover.
Gjest Elseby13 Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 Det du ikke skal gjøre er å lene deg framover slik at lårene går 45 grader fram fra underlaget. Lårene skal være 90 grader opp fra underlaget ellers er det helt umulig for en mann å lene seg framover for å jukke uten å ha noe å holde seg i. Irriterer meg grønn når jentene gjør dette uten å tenke på at man ikke kan bryte de fysiske lover. Bare en idiot hopper i høyet uten en vinkelmåler..
Snipa Skrevet 3. september 2013 #16 Skrevet 3. september 2013 Haha, den burde du nesten ha som signatur, Elseby13! 2
Havbris Skrevet 3. september 2013 #17 Skrevet 3. september 2013 Det du ikke skal gjøre er å lene deg framover slik at lårene går 45 grader fram fra underlaget. Lårene skal være 90 grader opp fra underlaget ellers er det helt umulig for en mann å lene seg framover for å jukke uten å ha noe å holde seg i. Irriterer meg grønn når jentene gjør dette uten å tenke på at man ikke kan bryte de fysiske lover. Hæh? Jeg har ikke vinkelmåler med meg alltid men klarer som regel å finne posisjonen som er god for begge. Litt justeringer må til, men da forhandler vi ikke om vinkelgrader - men om nytelse. Og da kommer vi i havn.
Gjest Lille-pus Skrevet 3. september 2013 #18 Skrevet 3. september 2013 Hmmm... ser vi alltid glemmer å ta med gradskive ! Av en eller annen grunn får vi det til alikevel... til begges store nytelse... Og, ikke å forglemme at vi begge har talens gave og evner å kommunisere med hverandre.
pressplay Skrevet 3. september 2013 #19 Skrevet 3. september 2013 Bare en idiot hopper i høyet uten en vinkelmåler.. Vi andre trenger ikke gradeskive for å skjønne elementær grunnskolematte ;-)
Cilicon Skrevet 3. september 2013 #20 Skrevet 3. september 2013 Du er min nye favoritt her inne <3Anonymous poster hash: b00dd...068 Takk for det, hyggelig å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå