AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Inspirert av den andre tråden lurer jeg altså på; om lave menn er like lite attraktive som overvektige kvinner? Ville ikke avspore den andre tråden, så tar det her. Er en lav mann "på linje" med ei overvektige kvinne? Sett bort fra utdanning, status osv. Og sett at de ser helt normale ut i fjeset. Anonymous poster hash: dd598...01e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Jeg tror at store deler av befolkningen mener det, så ja. Om du er lav mann eller tykk dame syns jeg du skal gå for det du liker, ingen er for "bra" for deg. Anonymous poster hash: 1f965...280 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Hva er en lav mann egentlig? Anonymous poster hash: ef933...fa9
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Tilbake på å sammenligne med tykke kvinner ser jeg. Hva kommer det av, mon tro? Man burde forøvrig ikke sammenligne seg for mye med andre mennesker, fordi vi er alle unik på vår egen måte. 6
Nevian Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Så en lav mann - trent eller ikke - skal angivelig være like "dårlig" som en overvektig dame? Jeg er på ingen måte enig. Og hvorfor skal det sammeliknes med en overvektig dame? Hva med overvektig mann? 4
Gjest Freakingawesome Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 (endret) Jeg aner virkelig ikke lengre... Jeg var/er en av disse lave mennene med et høydekompleks som i følge mange her inne på KG lyser ut av meg. Men jeg har i den siste tiden tatt meg kraftig sammen å prøvd å glemme hele høydemaset, rett og slett bare fokusert på mine positive egenskaper heller enn mine negative og vel.. Det funker! Jeg står nå rakrygget og "stolt" (alle 165cm av meg) og jeg får mye bedre respons fra kvinner nå enn før. Sjarme, humor og en smule gi faen attitude har virkelig hjulpet meg Og jeg vet ikke helt hva tykke kvinner går igjennom så dem kan jeg ikke svare for. Men jeg ser da ofte kjekke menn med lubne/tykke kvinner på gata så jeg regner med at det ikke er umulig for dem heller. Men jeg antar at om man ser på det generelt så er både lave menn og tykke kvinner mindre attraktive. Men jeg tror at hele greia er litt for komplisert til at et enkelt Ja/Nei svar holder. Endret 1. september 2013 av Freakingawesome
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Tilbake på å sammenligne med tykke kvinner ser jeg. Hva kommer det av, mon tro? Man burde forøvrig ikke sammenligne seg for mye med andre mennesker, fordi vi er alle unik på vår egen måte. Nååå.. det var søtt sagt. Anonymous poster hash: 27ce1...687
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Så en lav mann - trent eller ikke - skal angivelig være like "dårlig" som en overvektig dame? Jeg er på ingen måte enig. Og hvorfor skal det sammeliknes med en overvektig dame? Hva med overvektig mann? Du får være så uenig du bare vil. Kvinner foretrekker høye menn. Anonymous poster hash: 27ce1...687 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Så en lav mann - trent eller ikke - skal angivelig være like "dårlig" som en overvektig dame? Jeg er på ingen måte enig. Og hvorfor skal det sammeliknes med en overvektig dame? Hva med overvektig mann? Mener du at en overvektig kvinne er "verre" en en lav mann? Anonymous poster hash: dd598...01e 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Burde en lav mann ta til takke med en overvektig dame om han ikke får noen annen? Se altså bort i fra andre kvaliteter akkurat nå. Anonymous poster hash: dd598...01e 1
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Bør aldri bare ta seg til takke med noe nei. 1
Gjest Freakingawesome Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 (endret) Burde en lav mann ta til takke med en overvektig dame om han ikke får noen annen? Se altså bort i fra andre kvaliteter akkurat nå. Anonymous poster hash: dd598...01e Jeg sier nei. En lav mann, og alle andre menn og kvinner for den saks skyld burde ikke ta til takke med noe i det hele tatt. De burde finne den personen som funker for dem, som er vakre for dem, som de tenner på også videre også videre... Om man skulle begynne å ta til takke med noen bare for å få seg noe så blir hele greia med kjærlighet ganske deprimerende synes du ikke? Heller alene resten av livet enn sammen med noen som ikke funker for meg. Endret 1. september 2013 av Freakingawesome
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Jeg sier nei. En lav mann, og alle andre menn og kvinner for den saks skyld burde ikke ta til takke med noe i det hele tatt. De burde finne den personen som funker for dem, som er vakre for dem, som de tenner på også videre også videre... Om man skulle begynne å ta til takke med noen bare for å få seg noe så blir hele greia med kjærlighet ganske deprimerende synes du ikke? Heller alene resten av livet enn sammen med noen som ikke funker for meg. Joda er helt enig jeg. Spør av nysgjerrighet. Kunne aldri tatt til takke med noen selv. Men la oss si at man rett og slett ikke kan få de man virkelig ønsker, at man sikter for høyt. Burde man ikke da face realiteten og senke på kravene. Sier ikke man skal bli sammen med noen man ikke liker i det hele tatt, men jekke på kravene. Kan da en lav mann og overvektig kvinne sidestilles? Anonymous poster hash: dd598...01e
Gjest Freakingawesome Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Joda er helt enig jeg. Spør av nysgjerrighet. Kunne aldri tatt til takke med noen selv. Men la oss si at man rett og slett ikke kan få de man virkelig ønsker, at man sikter for høyt. Burde man ikke da face realiteten og senke på kravene. Sier ikke man skal bli sammen med noen man ikke liker i det hele tatt, men jekke på kravene. Kan da en lav mann og overvektig kvinne sidestilles? Anonymous poster hash: dd598...01e Kan du definere det som er høye krav? Jeg mener alle mennesker er forskjellige og finner forskjellige ting tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Inspirert av den andre tråden lurer jeg altså på; om lave menn er like lite attraktive som overvektige kvinner? Ville ikke avspore den andre tråden, så tar det her. Er en lav mann "på linje" med ei overvektige kvinne? Sett bort fra utdanning, status osv. Og sett at de ser helt normale ut i fjeset. Anonymous poster hash: dd598...01e Slapp av ...har man høyden i orden så er det altids noe annet de ikke liker. Er nesten 190høy selv så er vel ikke det som blir kommentert for mye men for det meste mye annet. Ikke i særlig positiv betydning, små øyne ...lite hår osv. Anonymous poster hash: d4523...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Kan du definere det som er høye krav? Jeg mener alle mennesker er forskjellige og finner forskjellige ting tiltrekkende. Du gjør deg vanskelig nå ser jeg. Om en naver på 22 vil bli sammen med intet mindre en Tone Damli-damer, hvor han kommer til kort i både sjarme, intelligens og utseende og (penger?). Jeg vet du skjønner hva jeg mener. Du har selv skrevet at lave menn har et "handicap", spørsmålet er om dette er like stort/lite som en overvektig kvinnes? Anonymous poster hash: dd598...01e
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Høye krav? Skal man gå direkte på ytterpunktene da, som aldri har sjans på hverandre? Men ja, det hjelper jo å være realistisk da, med alle tilfeller og potensielle kandidater evt.
Nevian Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Mener du at en overvektig kvinne er "verre" en en lav mann? Anonymous poster hash: dd598...01e "Lav" trumfer alltid "overvektig". Jeg hadde heller gått for en normalvektig dverg enn ei overvektig dame. Men da snakker vi om de som har passert "lubben" med flere trinn...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 "Lav" trumfer alltid "overvektig". Jeg hadde heller gått for en normalvektig dverg enn ei overvektig dame. Men da snakker vi om de som har passert "lubben" med flere trinn... Ok, men du er mann. Selvsagt hadde du tatt en lav normalvektig dame. Kvinner flest er opptatt av høyde og hadde tatt en overvektig høy mann over en lav mann any day. Anonymous poster hash: dd598...01e 7 1
Gjest Arbeider Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 Du får ikke gjprt noe med høyden så hvorfor tenke på det? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå