Gå til innhold

Kan jeg si til dama at jeg kommer til å tenne like mye eller mer hvis hun går opp 5-6 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama mi har en normalt slank kropp med litt rumpe og lår. Jeg liker former på damer, så jeg vet hun vil bli knallfin hvis hun legger på seg litt til. Er det noe jeg skal si til henne? Altså at jeg liker henne som hun er nå, men hvis hun kommer til å gå opp i vekt så kommer jeg til å like henne like mye om ikke mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun fornøyd med kroppen sin nå?

Anonymous poster hash: 69961...91f
Skrevet

Nei, ikke si noe sånt. ALDRI kommenter kroppen til ei dame på den måten. Uansett hvordan du legger det frem kommer det til å bli tatt ille opp.

Anonymous poster hash: 609ce...b15
  • Liker 4
Skrevet

Jeg foreslår at du lar være ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sikkert at kiloene ville lagt seg der du ønsker.

Jeg ville ikke sagt noe.

Anonymous poster hash: 9dd14...314
Gjest kinkylita
Skrevet

Hvorfor synes du at du kan be kjæresten din om å forandre kroppen sin bare for at du skal få det bedre?

• Liker 1
Skrevet

Det syns jeg du skal holde for deg selv.

Gjest pilldorf
Skrevet

Be om damen ikke kan ligge på seg ?

Jeg har hørt en del folk som har klaget mye på for mye vekt i det siste, men dette var en ny tvist.

Men jeg ser ikke for meg at det er noen bra fremgangsmåte her nei.

Skrevet

Kanskje han kan si at hun har en beinete eller maskulin rumpe?

Anonymous poster hash: 41225...75c
Skrevet

Er hun fornøyd med kroppen sin nå?

Ja, hun er nok det. Og det er jo jeg også, men jeg tenkte bare at det ville gi henne litt "ro" hvis jeg sa at det ikke gjorde noe om hun la på seg litt.. Men det er altså feil?

Skrevet

Ja, det er veldig, veldig, veldig feil.

Skrevet

Ja, hun er nok det. Og det er jo jeg også, men jeg tenkte bare at det ville gi henne litt "ro" hvis jeg sa at det ikke gjorde noe om hun la på seg litt.. Men det er altså feil?

Dersom det kommer opp i samtalen naturlig. Og hun f.eks. nevner; "hva om jeg går opp noen kilo?" eller "jeg tror jeg har gått opp noen kilo", så kan du jo nevne det litt sånn forsiktig at du vil like kroppen hennes uansett. Men det må gjøres på en svært forsiktig måte. Å si det rett ut - uten at det har vært snakk om det, gir veldig sterke signaler på at du vil at hun skal endre kroppen sin for deg, noe som hun vil tyde som at du ikke liker kroppen hennes nå, noe som igjen vil skape en ganske trist stemning ;) Hehe.

• Liker 1
Gjest pilldorf
Skrevet

Man mister sakte men sikkert håpet for menneskeheten noen ganger.

Gjest Username
Skrevet

Uansett om hun hadde sagt hun hadde vært enig med deg, skal jeg love deg at det hadde gått inn på henne.

Ta henne med på mcdonalds på en lunsjdate istedenfor, du..

Skrevet

Jeg hadde sagt det, beinete damer er mindre pent for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 4cfbe...f9c
Skrevet

Blir det snakk om vekt, så kan du si "Jeg hadde syns du var vakker uansett hva du veide, også om du hadde lagt på deg litt" eller noe i den duren. Ikke sett henne ned og si "hei, plis legg på deg litt a???" Dessuten vet du aldri hvor kiloene legger seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...