Salmonella Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Aner ikke hvor jeg skal putte denne så det ble her Noen som vet om litt annerledes og morsomme butikker i Oslo? Litt design/hjemmelaget stil men ikke så altfor dyrt. Som har lignende ting som Rice har f.eks.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Fins en del på Grunerløkka Nå er jeg elendig på navn så husker ikke hva de heter. House of Oslo har også mye stilig men der er det ganske dyrt. Anonymous poster hash: bdcc4...a1c
Salmonella Skrevet 1. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2013 Er det en bestemt gate i Grunerløkka hvor slike butikker er? Eller er de spredt litt rundt omkring i det området? Jeg er så ukjent her i byen
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Er det en bestemt gate i Grunerløkka hvor slike butikker er? Eller er de spredt litt rundt omkring i det området? Jeg er så ukjent her i byen Litt rundt omkring Men de jeg tenker på ligger i Markveien og den andre hovedgata (husker ikke hva den heter) og rundt Birkelunden/Olaf Ryes Plass. Anonymous poster hash: bdcc4...a1c 1
Salmonella Skrevet 1. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2013 Litt rundt omkring Men de jeg tenker på ligger i Markveien og den andre hovedgata (husker ikke hva den heter) og rundt Birkelunden/Olaf Ryes Plass. Anonymous poster hash: bdcc4...a1c Ok, takk for tips
Alina X Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Søndagsmarked på blå (nederst på løkka) og på birkelunden(øverst på løkka) samt marked v grønland tbane stasjon,dette er helårsmarkeder hvor man kan finne fine interiør, ikke bare butikker:-) I markveien har de litt diverse og:-)
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Ruth 66 på Torshov! Retroinventar, pynt og stæsj fra 60-tallet Anonymous poster hash: ac51f...f38
Rotemor Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 (endret) "Skaperverket" i Markveien - nydelig butikk av den typen man kan bruke tid i. Liten og full av overaskelse Endret 2. september 2013 av Rotemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå