Gå til innhold

Butikker i Oslo som skiller seg ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvor jeg skal putte denne så det ble her :)

Noen som vet om litt annerledes og morsomme butikker i Oslo? Litt design/hjemmelaget stil men ikke så altfor dyrt. Som har lignende ting som Rice har f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fins en del på Grunerløkka :) Nå er jeg elendig på navn så husker ikke hva de heter. House of Oslo har også mye stilig men der er det ganske dyrt.

Anonymous poster hash: bdcc4...a1c
Skrevet

Er det en bestemt gate i Grunerløkka hvor slike butikker er? Eller er de spredt litt rundt omkring i det området? Jeg er så ukjent her i byen ;)

Skrevet

Er det en bestemt gate i Grunerløkka hvor slike butikker er? Eller er de spredt litt rundt omkring i det området? Jeg er så ukjent her i byen ;)

Litt rundt omkring :) Men de jeg tenker på ligger i Markveien og den andre hovedgata (husker ikke hva den heter) og rundt Birkelunden/Olaf Ryes Plass.

• Liker 1
Skrevet

Litt rundt omkring :) Men de jeg tenker på ligger i Markveien og den andre hovedgata (husker ikke hva den heter) og rundt Birkelunden/Olaf Ryes Plass.

Ok, takk for tips :)

Skrevet

Detaljer, som ligger på Sagene.

• Liker 2
Skrevet

Søndagsmarked på blå (nederst på løkka) og på birkelunden(øverst på løkka) samt marked v grønland tbane stasjon,dette er helårsmarkeder hvor man kan finne fine interiør, ikke bare butikker:-)

I markveien har de litt diverse og:-)

Skrevet

Ruth 66 på Torshov! Retroinventar, pynt og stæsj fra 60-tallet

Anonymous poster hash: ac51f...f38
Skrevet (endret)

"Skaperverket" i Markveien - nydelig butikk av den typen man kan bruke tid i.

Liten og full av overaskelse :)

Endret av Rotemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...