Gå til innhold

Er tynne menn like lite attraktive som tykke damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier; er tynne menn like lite attraktive som tykke damer? Det er mye press om dagen, der damer skal være syltynne, og menn skal ha synlige store muskler. Noen mener til og med at damer ikke skal være feite, om ikke de er gravide. Mens andre mener at mener at man ikke er mann hvis man veier mindre enn 100 kg. Hva tenker dere om dette presset og disse uttalelsene?

Anonymous poster hash: 80797...13f
Videoannonse
Annonse
Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg for min del vil heller ha mannen min med litt ekstra kilo enn tynn. Heller stor å sterk enn liten og puslete. Men det er meg. Tanta mi er en meget stor dame og er sammen med en bitte liten mann. Jeg syns det ser litt rart ut...

• Liker 4
Skrevet

Ikke like lite attraktivt nei, men fortsatt ikke attraktivt at en mann er for tynn. Jeg vil heller ha en mann med litt mage enn en syltynn en.

Det viktigste er jo om han generelt er i god form. Noen menn som er høye og velbygde kan lett være attraktive med noe mage, men hvis en mann ser kvapsete ut er det annerledes.

Jeg er ikke spesielt opptatt av store muskler, men han skal se ut som han er velernært og i god form.

• Liker 2
Skrevet

Vanligvis pleier jeg å bli mest tiltrukket av litt "bamsete" gutter, men akkurat nå er jeg innmari betatt av en veldig tynn mann (1.80m høy og veier under 70kg) og synes han er ubeskrivelig vakker :rodmer:

Anonymous poster hash: b9336...f0c
  • Liker 3
Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Nei. Tynne menn er som regel bare uattraktive.

Vet ikke hva du ligger i tykk og tynn heller forøvrig, men "tykke" damer har noen ganger et veldig søtt ansikt også, og da blir de plutselig langt mer attraktiv igjen, om "tykkelsen" skulle være noe mindre attraktiv i utgangspunktet altså.

Endret av pilldorf
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

De tynne mennene kan vel finne seg de tykke damene? Problem løst.

• Liker 1
Skrevet

alt som står her er bare piss. Det er det som kommer ut av kjeften til en mann og hans påvirkning på atmosfæren i ett rom som avgjør om han er "heit" eller ikke.

Å være stor og muskuløs har absolutt ingenting med dametekke å gjøre. Høyde spiller dog selvfølgelig en rolle fordi det rett og slett viser at en har gode gener.

• Liker 1
Skrevet

Tynne menn er fint det altså :) ingen grunn til panikk.

• Liker 2
Skrevet

TS her. Her er det snakk om menn som vanligvis har en BMI på mindre enn 20, og kvinner som har over 25. Greit nok at noen kan ha tung og lett benbygning. Tykke damer, for eksempel: høyde 160 cm, vekt:over 70 kg. Menn 180 cm, vekt under 70 kg.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Tynne gutter kan være deilige. Så lenge det er en naturlig og sunn kropp. Heller det enn svære muskelbunter som bare er klumpete å ta på.

Ingenting med saken å gjøre, men hahahaha:

funny-skinny-man-fat-woman-photos-7.jpg

• Liker 2
Skrevet

Som tittelen sier; er tynne menn like lite attraktive som tykke damer? Det er mye press om dagen, der damer skal være syltynne, og menn skal ha synlige store muskler. Noen mener til og med at damer ikke skal være feite, om ikke de er gravide. Mens andre mener at mener at man ikke er mann hvis man veier mindre enn 100 kg. Hva tenker dere om dette presset og disse uttalelsene? Anonymous poster hash: 80797...13f

Tar heller en med litt ekstra. Synes det er noe feminint over tynne menn og tror det er det som er mest turn of for meg, ikke nødvendigvis vekta.

Anonymous poster hash: 908bc...997

• Liker 2
Skrevet

182 cm, 76 kilo. Er ikke akkurat under intrykk av at noen mener jeg er verken for tykk eller tynn. Sist gang noen kommenterte vekten min fikk jeg beskjed om at jeg var perfekt Litt sånn Slevin Kelevra kropphttp://24.media.tumblr.com/3034be0f4d60ec1816f5c143fef2cf5a/tumblr_mov9c9bou91srnwquo1_400.jpg Anonymous poster hash: 3bf69...ca4

Dette er da ikke en tynn mann, han er normal.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Her er det snakk om naturlige tynne menn som har et vanlig kosthold. Det er ikke snakk syl tynne menn. Det er også snakk om damer som har et dårlig forhold til mat og trening.

Gjest pilldorf
Skrevet

Josh Hartnett er jo normalt sett ikke så tynn da.

Og den filmen er litt kul. Er det ikke Lucky Number Slevin ?

Skrevet

TS her. Her er det snakk om naturlige tynne menn som har et vanlig kosthold. Det er ikke snakk syl tynne menn. Det er også snakk om damer som har et dårlig forhold til mat og trening. Anonymous poster hash: 80797...13f

Kan du ikke legge ut et bilde som eksempel på hva du mener da? Slanke menn er helt ok, men det jeg definerer som en tynn mann er ikke fint i mine øyne. Med slank tenker jeg på en veltrente mann med synlige muskler på armer og lår, ingen muskelbunt. Men tynn er det stilkete armer uten muskler og null brystmuskler.

Skrevet

Kan du ikke legge ut et bilde som eksempel på hva du mener da? Slanke menn er helt ok, men det jeg definerer som en tynn mann er ikke fint i mine øyne. Med slank tenker jeg på en veltrente mann med synlige muskler på armer og lår, ingen muskelbunt. Men tynn er det stilkete armer uten muskler og null brystmuskler.

Ts her. Alle har vel sine definisjoner på hva de mener er tynt/tykt. Jeg vet om menn som blir kalt tynn som ser som denne mannen: http://www.daveywaveyfitness.com/wp-content/uploads/2011/04/skkinymuscles.jpg

De har ikke like tydelige spor av six pack, men kroppsfasongen er ganske lik.

Skrevet (endret)

Jeg er tynn da, klarer meg fint for det om :nigo: Siden jeg klarer meg så gidder jeg ikke å invistere så mye tid i å gå på treningssenter. Er heller aktiv andre steder..

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes alt dette kropphysteriet blir for dumt jeg. Ingen moteblader eller hva det skulle være skal få bestemme hva som er pent og ikke! Alle har forskjellig smak og sånn er det bare.. Noen liker tynne, noen liker muskuløse, noen liker "godt holdt" og andre liker veldig overvektige.. Hvorfor kan ikke alle bare akseptere dette! Hvorfor må absolutt alle ha en slank kropp? Og tynn vil ikke nødvendigvis si sunn.

Jeg kjenner mange som har litt ekstra på kroppen og de liker det selv, de vil ikke prøve å slanke seg heller. De kler det rett og slett!

Jeg personlig kan likegodt falle for en syltynn mann som en stor mann.. Så lenge han har fin personlighet og glimt i øyet;) Utstråling gjør alle vakre ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...