AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Pusen min ble sterilisert for nesten ett år siden. Hun er 2 år. Hun fikk løpetid for noen uker siden. Tok henne til dyrlege som mente det var urinveisinfeksjon. Hun fikk medisin mot det. Nå, ca 2uker senere, har hun løpetid IGJEN! Har dyrlegen glemt noe inni der? Veldig frustrert da pus tisser over alt inne under løpetida :-( Er bekymret over at dette kan være symptomer på noe mer alvorlig også :-( noen som har opplevd dette før?Anonymous poster hash: be392...bb0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Det kan være rester av eggstokkene igjen, selv om det er sjeldent. Ville tatt henne til veterinær igjen.Anonymous poster hash: 4960d...83e
Gjest Spiderpig Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Ville tatt med katten til en annen veterinær. Kjenner en som fikk katten kastrert, men dyrlegen gjorde bare jobben halvveis. Så katten blei drektig, til tross for at hun var "kastrert". Så hun kastrerte katten hos noen som kunne jobben sin, og sendte regninga til første veterinæren. Han betalte uten å mukke, da det tross alt var han som ikke gadd å gjøre jobben skikkelig.. 1
Pusemamma Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hvis pus er sterilisert så skal hun ikke ha løpetid så her høres det ut som om de har gjort noe galt. Mine jentepuser ble sterilisert da de var små og har heldigvis ikke hatt problemer i ettertid.
Kayli Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Samme skjedde med den ene min.... Jeg ble rådet til å la henne gå på p-piller en periode, før et evt nytt inngrep. Veterinæren ville gjerne at hun skulle bli litt større (for at det skulle bli lettere å finne restene inni der), samt at det skulle gå en stund mellom de to operasjonene. Må innrømme at jeg synes det er kjedelig - man betaler for og lar kattene gå gjennom operasjonen nettopp for å slippe løpetid og kattunger.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Skal ta henne til dyrlege i morgen, den samme som steriliserte henne. Men hvis han har glemt noe inni der, må jeg betale for enda en sterilisering? Dyrlege er dyrt og har allerede betalt for timen og medisinen mot "urinveisinfeksjon"... TsAnonymous poster hash: be392...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå