Gå til innhold

Har dere begynt på juleshoppingen allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har iallefall ikke begynt. Men er ikke dumt å være tidlig ute, for det har jeg fått erfart før. Pleier alltid å være i siste liten, kanskje bare et par dager før. Denne gangen vil jeg begynne tidlig!

Noen av dere som har fått kjøpt noe? Isåfall hva? :) Og har dere tenkt ut noe?

Tror jeg vil gi noen kule boxershortser til pappaen min. :P Fann noen stilige på ebay! Ellers vet jeg ikke helt enda...

Anonymous poster hash: d1342...4c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke begynt shoppingen, men er i gang med planleggingen. Dessuten lager jeg en del gaver selv, og der er jeg kommet godt i gang :)

Skrevet

Jeg er alltid sent ute, så kanskje jeg skal greie i år å begynne tidligere? Stresset i desember med fulle kjøpesenter vil jeg helst unngå. Så målet kan være å være ferdig med ALLE gaver før desember. Se om jeg klarer det i år :)

Skrevet

Kjøpt fire gaver til julekalenderen til vesla (for å unngå dyre saker er det greit å starte nå, dessuten kan jeg handle litt på ebay når jeg gjør det slik).

Ellers har jeg kun startet med planleggingen, Kitchens kundeklubbtilbud er bla hengt opp på kjøleskapet da det var noen meget aktuelle gaver på den (kjekt å handle de billig da).

Anonymous poster hash: 62f93...ebd
Skrevet

I år har jeg planer om og gi litt personlige gaver til besteforeldre og foreldre, og starter derfor litt tidligere. Skal gi dem bilde av meg og hunden i gave, det vet jeg dem setter pris på, så bildene skal taes tidlig og fremkalles. Ellers starter jeg som regel tidlig med planlegging, men tar shoppingen seint i desember.

Skrevet

Jeg begynte for lenge siden! :P Ikke aktiv leting etter gaver, men har kjøpt noen fine ting jeg datt over billig. Tenkte å være på konstant utkikk slik at det ikke skal bli så dyrt i år (budsjettet sprenges alltid noe ekstremt om jeg venter til siste liten).

Skrevet

Jeg kan vel si jeg har begynt... Tenker alltid mye, og har kjøpt når jeg har kommet over noe... F.eks lego på tilbud, det vet jeg jo gutta i rett alder vil ha, så da får jeg råd til større pakker og de blir fornøyde

Skrevet

Jeg kjøper hele året :) Kjøper når jeg kommer over gode tilbud/ting som jeg vet mottaker vil sette pris på eller trenger. Er ferdig med 4 presanger allerede og har planlagt en del :) Syns det er greit å kjøpe litt nå og da og dermed slippe å bruke opp "hele" lønninga når desember kommer

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet (endret)

Jeg har startet i det små fordi jeg har kommet over noen gode tilbud i butikkene. Det har vært mye "elleville dager" og markedsdager i nærheten av hvor vi bor i det siste. Fant en paibok med form som hadde kostet 249kr til 70% avslag til mamma. Og et par fine julebøker til min niese på ett år til 30kr per stk. Syns det er fint å være ferdig før desember så jeg kan fokusere og kose meg med andre ting!

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har startet! Regner også med å bruke litt penger på julegaver i oktober, da jeg skal på tur til NY:-)

Skrevet

Jeg har startet sånn litt. Prøver å planlegge ca hva folk skal få. Har kjøpt inn ei kokebok til lillesøster og startet å strikke skjerf til henne.

Resten kommer vel når jeg klarer å finne ut hva alle skal få :fnise: Slitsomt med ni søsken!

Skrevet

Ikke dumt å starte tidlig nei. I år tror jeg at jeg har lyst å lage karameller til svigermor og svigerfar. Gidde de ikke noe ifjor, så iår skal jeg slå til.

Anonymous poster hash: d1342...4c8
Skrevet

Dette er første året jeg faktisk har klart å begynne tidlig med juleshoppingen. Snakker om at jeg skal være tidlig ute hvert eneste år, fordi jeg ruinerer meg i november/desember, men det blir bare i snakket. Nå har jeg kjøpt inn minst halvparten av alle julegavene, så jeg er storfornøyd. Har handlet alt av gaver på forskjellige salg i sommer, og er veldig fornøyd med de kronene jeg har spart :)

• Liker 1
Skrevet

Whaaat, har ikke tenkt på at det er "mulig" å starte ennå en gang, jeg. Julen virker altfor langt fremme for min del :fnise:

Tror jeg kommer til å vente en stund til, for meg er gavehandel en koselig del av juleforberedelsene, som ofte bidrar til julestemning :)

Skrevet (endret)

Jada, begynte allerede i januar. :ler: Liker å begynne tidlig for å spare penger og ha god tid til å finne ut hva jeg skal gi. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Men hva om gavene dere har kjøpt ikke passer? Eller om vedkommende selv har kjøpt den dingsen du vet h*n trengte for flere måneder siden, det du kjøpte på salget i januar?

Man får jo ikke byttet varer som er kjøpt på salg, eller ett år tilbake i tid?

• Liker 3
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg har kjøpt 1. Så vet jeg hva jeg skal kjøpe til 3 andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...