Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Kjæresten min er konstant sur. Når jeg er på besøk hos han sitter jeg store deler av tiden på rommet og venter på at han skal bli blid igjen, og da han blir blid igjen blir han sur igjen med en gang og jeg bare sitter å venter igjen. Er så trolig slitsomt, og jeg blir jævlig lei meg for at han oppfører seg sånn. Hva kan jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Kjæresten min er konstant sur. Når jeg er på besøk hos han sitter jeg store deler av tiden på rommet og venter på at han skal bli blid igjen, og da han blir blid igjen blir han sur igjen med en gang og jeg bare sitter å venter igjen. Er så trolig slitsomt, og jeg blir jævlig lei meg for at han oppfører seg sånn. Hva kan jeg gjøre? Hva blir han sur for? Hvor lenge har dere vært sammen, og når begynte han med å bli sur? Er han anderledes når dere møtes andre steder? Hvorfor er du sammen med han? Har dere det fint sammen noen ganger, og i tilfelle i hvilke situasjoner?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Når vi har det bra så har vi det kjempe bra. Vi har vært sammen i 14 mnd, og de siste ukene har han begynt å bli sur over lengre tid.han blir sur for alt mulig
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Han er sannsynligvis tenåring og veldig usikker. Lettere å virke sur enn glad da...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde ikke orka å vært sammen med en sånn fyr. Du får gi han klar beskjed på at når han er blid igjen, så får han kontakte deg! Anonymous poster hash: 6d04e...81a 1
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Når vi har det bra så har vi det kjempe bra. Vi har vært sammen i 14 mnd, og de siste ukene har han begynt å bli sur over lengre tid.han blir sur for alt mulig Hva blir han sur for? Har noe skjedd mellom dere eller med han? Har han sagt noe om det? Er han evt deprimert?
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 En litt svingene personlighet eller? Humørsvingninger som går fra topp til bunn på noen få sekunder ?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Hadde sagt til at enten får han slutte å være så forbanna sur, ellers kommer jeg ikke på besøk mer. Anonymous poster hash: c2ba3...292 1
Havbris Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Si til han at han må fortelle deg hvorfor han er sur. Å være sur er en måte å kommunisere noe på, og det er uredelig. Om du skal ha et forhold med denne fyren må dere finne en måte å kommunisere på som er mer tydelig. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Hvis jeg stiller han spørsmål, ikke gjør som han sier, sier min mening, er uenig osv.. Før så hadde vi sex hver dag, og nå er jeg heldig om vi har sex 1 gang i uka.. Vi har kranglet mye i løpet av forholdet, men isteden for å sitte på hvert vårt rom å være sure på hverandre så synes jeg det er mye bedre å snakke sammen og ordne problemet med en gang.. Klarer ikke sovne om kveldene lenger, og ligger ofte oppe til 1-3 før jeg sovner og våkner flere ganger i løpet av natten og våkner tidlig. Utrolig kjedelig. Men likevel er han verdens beste, ihvertfall ser jeg bort i fra at han er så sur. Men vet ikke hva jeg skal gjøre
Havbris Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Hvis jeg stiller han spørsmål, ikke gjør som han sier, sier min mening, er uenig osv.. Før så hadde vi sex hver dag, og nå er jeg heldig om vi har sex 1 gang i uka.. Vi har kranglet mye i løpet av forholdet, men isteden for å sitte på hvert vårt rom å være sure på hverandre så synes jeg det er mye bedre å snakke sammen og ordne problemet med en gang.. Klarer ikke sovne om kveldene lenger, og ligger ofte oppe til 1-3 før jeg sovner og våkner flere ganger i løpet av natten og våkner tidlig. Utrolig kjedelig. Men likevel er han verdens beste, ihvertfall ser jeg bort i fra at han er så sur. Men vet ikke hva jeg skal gjøre Han er verdens beste - men klarer ikke å takle kommunikasjon med deg? Og du sover dårlig om natten. Dette rimer ikke. Hvordan kommuniserer du dine meninger og ønsker? 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Hvis jeg stiller han spørsmål, ikke gjør som han sier, sier min mening, er uenig osv.. Før så hadde vi sex hver dag, og nå er jeg heldig om vi har sex 1 gang i uka.. Vi har kranglet mye i løpet av forholdet, men isteden for å sitte på hvert vårt rom å være sure på hverandre så synes jeg det er mye bedre å snakke sammen og ordne problemet med en gang.. Klarer ikke sovne om kveldene lenger, og ligger ofte oppe til 1-3 før jeg sovner og våkner flere ganger i løpet av natten og våkner tidlig. Utrolig kjedelig. Men likevel er han verdens beste, ihvertfall ser jeg bort i fra at han er så sur. Men vet ikke hva jeg skal gjøre Det er ikke sånn verdens beste oppfører seg. Verdens beste vil deg bare vel - vil spørre om din mening, vil høre på det du sier, vil snakke med deg. Problemet er ikke bare at han er sur, men at han ikke behandler deg pent - og at han blir sur er en måte å manipulere deg på i grunn. Han straffer deg med å være sure og stenger deg ute når du ikke gjør som han vil. Det er ikke noe godt grunnlag for et forhold. Et menneske viser sin sanne natur etter hvordan en oppfører seg i uenighet og konflikt. Anonymous poster hash: caa1e...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Typisk eksemplar av umodent mannfolk. Min ex var sånn, rett før det ble slutt. Han oppførte seg som en drittsekk og var sur i en hel uke mens vi var på ferie. Søplefyr. Kan jeg spør hvor gamle dere er? Har du prøvd å spør hvorfor han er sur? Anonymous poster hash: 9ba17...c7a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: e9639...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå