Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i 3 mnd. I den siste tiden har jeg tenk mer og mer på om jeg virkelig vil dette. Jeg aner ikke om jeg er forelsket. Jeg kjenner at etter han har vært på besøk en helg så gleder jeg meg til å være åleine. Om vi ikke sees på to-tre uker så savner jeg han ikke.

Seksuelt er det ikke bra. Han sa i starten at han elsket å slikke meg. Han har gjort det en gang. Fordi han har stor mage og dermed liten penis, kommer han ikke til når vil skal ha sex. Vi kan ikke ha sex i misjonær, ei heller bakfra. Jeg har ridd eller sugd han frem til nå. Magen er i veien.

Han sier ofte at "det var ikke meg", "det er ikke min skyld". Han kan skylde på sønnen min.

Han sier og at han skal gå til legen (pga snorking) Det har han endå ikke gjort. Han sier han skal begynne med trening. Noe jeg tviler sterkt på. Jeg føler han sier ting til meg fordi han tror jeg vil høre de.

Vi var på buikken og han hadde ikke penger på kortet. Det er endå 22 dager til han får lønning.

Noen som vil gi meg litt tilbakemelding? Jeg vurdere sterkt å gjøre det slutt. Er jeg rar? Har jeg vært singel for lenge, og at jeg er redd forandringene?

Anonymous poster hash: c303a...eae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt tydelig at du ikke er forelsket i denne karen. Det er også veldig tydelig at han ikke er den rette for deg. Bedre å gjøre det slutt nå før det blir enda mer seriøst.

Gjest pilldorf
Skrevet

Tja.

Lyver han mye? Altså, ved å si mye, men aldri gjøre noe av det som blir sagt?

Tar han vare på deg i sengen? Eller handler det meste om ham ?

Skrevet

Det er helt tydelig at du ikke er forelsket i denne karen. Det er også veldig tydelig at han ikke er den rette for deg. Bedre å gjøre det slutt nå før det blir enda mer seriøst.

Takk

Tja.

Lyver han mye? Altså, ved å si mye, men aldri gjøre noe av det som blir sagt?

Tar han vare på deg i sengen? Eller handler det meste om ham ?

Lyver ikke mye, men nok til at jeg reagerer.

Nå har han vært her siden fredag. Fredag gjorde vi ingening for jeg var så trøt. Lørdags morgen spør han om jeg kan suge han, og han sier "så skal du få en orgame i morgon"! Jeg suger han og han vil prøve bakfra. Det gikk ikke. Jeg sa "litt lengre ned" for å veilede han. Han sa "jeg får det ikke til". Han sa etterpå at jeg hadde sagt "lenger ned", men det var lenger opp. Jeg følte i ettertid at jeg ble beskylt for å lyve. I dag tidlig gav han meg orgasme med fingrene.

Skrevet

Du må høre på magefølelsen din.

Ja, og det er det jeg gjør nå. Jeg kjenner at det er riktig av meg å gjøre det slutt. Det at jeg fikk skrive ned tingene fikk meg til å innse at dette er ikke noe jeg vil leve videre med.

Skrevet

Ja, og det er det jeg gjør nå. Jeg kjenner at det er riktig av meg å gjøre det slutt. Det at jeg fikk skrive ned tingene fikk meg til å innse at dette er ikke noe jeg vil leve videre med.

:hug: er ikke sånn en skal føle seg 3 mnd ut i forholdet nei

Anonymous poster hash: 7036b...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...