Gå til innhold

Jeg vil prøve meg på nettdating!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har lyst til å finne meg en fyr og jeg føler at situasjonen akkurat nå er helt håpløs. Jeg er ganske sjenert i store sosiale grupper så å dra på fest eller andre sammenkomster funker ikke bra for meg. Derfor vil jeg prøve nettdating. :danse:
Syntes du det er rart om en 19-åring gjør det?

Jeg vil ikke legge ut et bilde, men tror du at om jeg fyller ut profilen min med mye tekst o.l. så vil jeg fortsatt få respons?

Og sist men ikke minst, noen suksess historier?

:blomst:

Anonymous poster hash: 257b6...5ea
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å finne meg en fyr og jeg føler at situasjonen akkurat nå er helt håpløs. Jeg er ganske sjenert i store sosiale grupper så å dra på fest eller andre sammenkomster funker ikke bra for meg. Derfor vil jeg prøve nettdating. :danse:

Jeg vil ikke legge ut et bilde, men tror du at om jeg fyller ut profilen min med mye tekst o.l. så vil jeg fortsatt få respons?

Og sist men ikke minst, noen suksess historier?

:blomst:

Tror ikke du får så veldig mye respons dersom du ikke har bilde. Bilde er førsteintrykk, deretter leser man profilen. Men det høres faktisk ganske lurt ut, og først la man bli kjent med deg deretter få se deg på en måte. Jeg forstår hvorfor du kanskje ikke vil brette deg ut på en side med bilder av deg selv ol.

Jeg traff eks kjæresten min via nettet, og det varte i 5 år. Det som er foredelen med å bli kjent med noen over internett er at man kan ta det på sin egen måte, og man er oftere litt mer *frempå* om jeg kan kalle det det. Og man blir kjent på en helt annen måte, man forteller feks andre ting om seg selv enn om man treffer noen på byen en seint sommerkveld. Hehe.

Ønsker deg masse lykke til!! :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bidra med en suksesshistorie :) Var sammen med ei i to år som jeg møtte på nett :) Og nå har jeg noe på gang på nett igjen. Kjenner også flere som har møtt hverandre der.

Enig i at uten bilde kommer du ikke langt. Er det så skummelt da? På en annen side må du som dame - ihvertfall om du er over snittet å se til - regne med å få en del slibrige meldinger fra menn langt unna din egen alder. Klarer du å se forbi disse skulle det være mye bra å komme i kontakt med :)

Husk også å skrive en utfyllende profil - slik at det faktisk fremstår som et helhjertet forsøk på å møte noen :)

• Liker 2
Gjest pilldorf
Skrevet

Har for det meste bare hørt depressive historier hittil vedrørende nett-dating.

Men hva vet jeg. Solen snur jo i blant, så hvorfor burde ikke annet levende i blant også snu seg litt.

Skrevet

Jeg kan bidra med en suksesshistorie :) Var sammen med ei i to år som jeg møtte på nett :) Og nå har jeg noe på gang på nett igjen. Kjenner også flere som har møtt hverandre der.

Enig i at uten bilde kommer du ikke langt. Er det så skummelt da? På en annen side må du som dame - ihvertfall om du er over snittet å se til - regne med å få en del slibrige meldinger fra menn langt unna din egen alder. Klarer du å se forbi disse skulle det være mye bra å komme i kontakt med :)

Husk også å skrive en utfyllende profil - slik at det faktisk fremstår som et helhjertet forsøk på å møte noen :)

Det er det at jeg er paranoid. Mange ekle menn på nettet og jeg tror at om en fyr er faktisk verdt å møte, burde han vel ha forståelse for dette. At han får se bildet etterhvert sier jeg ikke noe i mot :)

Hvilken nettside bruker du? Jeg tenkte på sukker.no ts

Skrevet

Det finnes mange lykkehistorier av folk som møttes på nett. Hopp i det du, men ville anbefalt å ha bilde. Han må jo se deg en gang uansett.

Anonymous poster hash: fda75...b03
Skrevet

Møtte min mann på nett, vært sammen i 10 år og gift i 2.

Og vil bare si meg enig i at man blir kjent på en helt annen måte enn ansikt til ansikt fra starten av.

På godt og vondt, siden man lett bygger seg opp ett bilde av hvordan personen er, som ikke alltid viser seg å være riktig.

Anonymous poster hash: 817f9...abd
  • Liker 1
Skrevet

Møtte min mann på nett, vært sammen i 10 år og gift i 2.

Og vil bare si meg enig i at man blir kjent på en helt annen måte enn ansikt til ansikt fra starten av.

På godt og vondt, siden man lett bygger seg opp ett bilde av hvordan personen er, som ikke alltid viser seg å være riktig.

Hvor lenge snakka dere på nett før dere møttes? :)

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 02787...797

Skrevet

Ja.

utdyp. TS

Skrevet

Hvorfor skulle det være det? Massevis av 19-åringer som har profil rundt om på de forskjellige stedene.

Anonymous poster hash: 3a783...7e7

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge snakka dere på nett før dere møttes? :)

hehe, nei, alt for lenge kanskje, 3 år. Pga han jobbet i utlandet så kunne vi ikke møtes før.

Skrevet

utdyp. TS

Nettdating er for når man har gitt opp alt annet. 19 er for ungt til å gi opp.

Skrevet

Det er det at jeg er paranoid. Mange ekle menn på nettet og jeg tror at om en fyr er faktisk verdt å møte, burde han vel ha forståelse for dette. At han får se bildet etterhvert sier jeg ikke noe i mot :)

Hvilken nettside bruker du? Jeg tenkte på sukker.no ts

Man kan kalle det overfladisk og alt det der, men det koker ned til at utseendet betyr noe. Jeg kjenner flere damer som passer meg som hånd i hanske hva gjelder personlighet, men fordi jeg ikke ser noe fysisk attraktivt i dem er det uaktuelt. Skal ikke si at alle tenker sånn, men det er mine tanker rundt det ihvertfall. Derfor er det dumt å kaste bort tid på noen du potensielt ikke synes ser noe særlig ut...

Jeg har prøvd Møteplassen, mens nå er jeg på Sukker. Synes sistnevnte helt klart er å foretrekke.

Skrevet

møteplassen er bare svindel. Fikk mange brev før man ble sånn vip, men etter man ble vip så svarer ikke de som sendte først engang! SVINDEL!

Anonymous poster hash: 3ad7b...6bc
  • Liker 1
Skrevet

Ingenting galt med å nettdate fordi om ein er 19, men det er vell ikkje den aldersgruppa det er flest av på slike plasser. Holder med i å ikkje legge ut bilde, har sjølv fått godt meir enn ønska oppmerksomhet frå gamle menn og rimelig uanstendige forslag. Blokker dei jo etterkvart, men likevell

Uten bilde må du regne med å vere meir aktiv sjølv. Så kan du jo skrive til gutta at du sender bilde f.eks. på epost om du er meir komfortabel med det.

Skrevet

Ingenting galt med å nettdate fordi om ein er 19, men det er vell ikkje den aldersgruppa det er flest av på slike plasser. Holder med i å ikkje legge ut bilde, har sjølv fått godt meir enn ønska oppmerksomhet frå gamle menn og rimelig uanstendige forslag. Blokker dei jo etterkvart, men likevell

Uten bilde må du regne med å vere meir aktiv sjølv. Så kan du jo skrive til gutta at du sender bilde f.eks. på epost om du er meir komfortabel med det.

Dette innlegget likte jeg. Og du kan jo skrive at du sender bilde når du har vekslet noen meldinger med folk.

Anonymous poster hash: 3a783...7e7

Skrevet

Jeg traff en tre, fire stk fra Sukker i løpet av en sommer da jeg var 20. Fungerte veldig greit for meg, syntes absolutt ikke det er noe galt i å treffe en 19-åring på nettdatingssider. Men jeg ville nok personlig ikke lest profilen din dersom du ikke hadde bilde, da jeg stort sett kun klikka meg inn på de som i alle fall viste profilbilde. På Sukker får man stort sett utlevert store lister over uendelig mange personer, spesielt om man bor nært en storby eller lignende. Da var det greiere å bare klikke seg inn på profilene med bilde, enkelt og greit.

Skrevet

hehe, nei, alt for lenge kanskje, 3 år. Pga han jobbet i utlandet så kunne vi ikke møtes før.

Åh, men bedre seint enn aldri. Bra du tok sjansen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...