AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hei. Noen her som er gravid har vært gravid som har magesmerter og diaré? Jeg våknet i natt av at jeg hadde så vondt i magen, vanskelig å forklare smertene, de varte en stund så ga det seg så kom fe tilbake. Det gjorde så vondt at jeg ikke klarte å ligge nesten, lå i fosterstilling og holdt meg hardt på magen. Måtte stå opp å gå på do med diaré ett par ganger. Sovnet og våknet igjen av det samme i ca to timer. Noen som har opplevd noe sånt?Anonymous poster hash: e4896...f1e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 du kan jo helt enkelt ha spist noe du reagerte på Anonymous poster hash: fa400...421 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Glemte å skrive at jeg vet ikke om jeg er gravid, men jeg lurer på om jeg kan være det. Anonymous poster hash: e4896...f1e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Ja, men har ikke spist noe spesielt som jeg ikke pleier å spise. du kan jo helt enkelt ha spist noe du reagerte påAnonymous poster hash: fa400...421 Anonymous poster hash: e4896...f1e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Du finner sikkert en eller annen som har hatt slike smerter og var gravide og du kommer sikker til å finne folk som ikke har hatt det slik. Den eneste grunnen du kan vite sikkert er å ta en graviditetstest. Anonymous poster hash: f2442...eb2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Alle mennesker kan jo ha det, gravide eller ei! Ta en test. Anonymous poster hash: 0c29b...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå