AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 For ca 1 mnd siden ble jeg kjent med en mann. Siden han var kjekk sa jeg ja til en date. Men da fant jeg ut at han ikke var noe for meg. Så jeg sa jeg ikke var interessert. Han sendte meg så en sms der han sa han virkelig likte meg etc, jeg svarte da at jeg ikke var interessert og slet med kjærlighetssorg (det er faktisk sant). Så fant vi ut at vi skulle være venner. Men så begynte maset. Han vil møtes hele tiden, kjøre en tur, gå på cafe, komme hjem til meg. Vi har bare møttes 3 ganger så føler meg ikke helt komfortabel med å invitere han hjem til meg. Han spurte nå i helgen om å komme hjem til meg, da sa jeg at det ikke passet. Så spurte han igjen senere på kvelden hvorfor det ikke passet. Jeg begynner å lure på om han mangler sosial intelligens? Får mindre og mindre lyst å henge med han når han er så masete. Noen ideer til hvordan jeg skal håndtere dette? Jeg er veldig avvisende og direkte, har gjort det klart at det aldri kommer til å bli noe mellom oss. Men jeg har masse å gjøre for tiden så har ikke tid eller penger til å henge på cafe etc. Da sier han bare at jeg må ta meg tid, og råd, til å møte han. Blir oppgitt Anonymous poster hash: d7ae2...4a5 1
Sabel Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Du sier at du ikke ønsker å omgås ham. Så blokkerer du nummeret hans. 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Starter navnet hans på a? Anonymous poster hash: 6e0db...f3a
jita Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 huff det høres kjent ut ja. Jeg hadde en sånn etter meg en stund også. Jeg sa ifra flere ganger at jeg ikke var interessert men han bare fortsatte med maset sitt. Til slutt ble jeg så irritert at jeg sakte begynte å bruke lengre tid på å svare han til jeg sluttet helt. Jeg føler at det ikke er så slemt når man allerede har prøvd å si ifra flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Starter navnet hans på a? Anonymous poster hash: 6e0db...f3a Nei, L. Han er ikke norsk. Anonymous poster hash: d7ae2...4a5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Ok, Har nemlig opplevd noe lignende. Måtte si ifra flere ganger. Til slutt måtte jeg bare ignorere. Plager det deg at han maser så er det ikke verdt et vennskap? Anonymous poster hash: 6e0db...f3a
Gjest Geesus Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Bare å ikke svare han det. Du har jo allerede sagt ifra, ferdig med den saken. 2
Gjest pilldorf Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Si det i klartekst. At du er uinteressert og ville ha satt pris på at han sluttet å mase. Så ignorer du ham fullstendig. Og så vil han nok slutte omsider. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Ok, Har nemlig opplevd noe lignende. Måtte si ifra flere ganger. Til slutt måtte jeg bare ignorere. Plager det deg at han maser så er det ikke verdt et vennskap? Anonymous poster hash: 6e0db...f3a Jeg får se det an. Har sagt fra at jeg ikke har særlig mye tid før slutten av september. Hvis han ikke respekterer det så kan det være det samme. Jeg har nok venner liksom. Vet han føler seg ensom, han bor i Oslo med sønnen sin så kjenner ikke mange. Men han fårt HVERTFALL ikke mange venner ved å mase sånn! Anonymous poster hash: d7ae2...4a5 1
Alvina Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Omg. Skygg banen, ikke svar han mer. Traff en fra et scandinavisk land for noen (mange) år siden, vi utvekslet tlf.numre, han skulle på jobb i par uker i et annet land. Innen den tid hadde jeg installert telefonsvarer (som jeg hadde fått i gave fra min søster), og når han ringte den dagen han kom til Norge igjen, var det allerede 7 ubesvarte anrop på hustelefonen, rett etter kl 17. Fra han. Og det fortsatte helt til en time over midnatt, da var det 43 anrop fra han, på EN kveld!!! jeg ringte eksen min dagen etter og spurte om han ville lese inn på tlf.svareren min, forklarte han hvorfor, han nektet. Så jeg fikk en kamerat til å gjøre det. Det gikk bra, når han ringte neste ettermiddag, og fikk en manns stemme : hei, du er nå kommet hjem til Alvina, xxxx og xxxxx. Legg igjen en melding etter pipetonen. Og han ringte aldri mer. Stikk, ignorer, få noen til å ringe han og be han kutte ut å plage "dama mi", men det beste er å ignorere. Uten forklaring. Jeg hadde satt på mobilsvar, lest inn at jeg er utilgjengelig fordi jeg er sammen med Petter igjen. Ring han om det er noe viktig. Alt annet enn å avvise han og ignorere er helt stupid. Jeg stoler ikke på menn som er innpåslitne. 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Skriv at du har møtt en ny mann og føler at det er feil at du har kontakt med han. Så blokkerer du nummeret/facebook/alt annet. Anonymous poster hash: b89d7...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Skriv at du har møtt en ny mann og føler at det er feil at du har kontakt med han. Så blokkerer du nummeret/facebook/alt annet. Anonymous poster hash: b89d7...e4e Yes, ser ut til at jeg må det. Psycho-varslene lyser rødt. Nå sender han meldinger i ett kjør, virker sur fordi jeg bare svarer ja og nei. Jeg ba han slutte og mase. Føler liksom ikke at jeg får slappe av ordentlig når det er så mye mas på telefonen! Har forklart dette til han og han sier jeg er rar.. og vanskelig.. Har 0 lyst å møte han igjen. Anonymous poster hash: d7ae2...4a5
Sabel Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Yes, ser ut til at jeg må det. Psycho-varslene lyser rødt. Nå sender han meldinger i ett kjør, virker sur fordi jeg bare svarer ja og nei. Jeg ba han slutte og mase. Føler liksom ikke at jeg får slappe av ordentlig når det er så mye mas på telefonen! Har forklart dette til han og han sier jeg er rar.. og vanskelig.. Har 0 lyst å møte han igjen. Anonymous poster hash: d7ae2...4a5 Du må blokkere ham, ikke fortsette å svare ham. For guds skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Litt spes å bli sur sånn just like that eller? Skal HVERTFALL ikke møte han noe mer. Virker gæren. TS Anonymous poster hash: d7ae2...4a5
Sabel Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Altså, jeg forsvarer ham ikke, men du må lære deg å ikke ha kontakt med menn(esker) du ikke vil omgås. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Altså, jeg forsvarer ham ikke, men du må lære deg å ikke ha kontakt med menn(esker) du ikke vil omgås. Visste ikke at han var sånn før den uka her. Nå ignorerer jeg han bare. Noen som vet om man kan blokkere et dansk nr? Anonymous poster hash: d7ae2...4a5
Sabel Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Visste ikke at han var sånn før den uka her. Nå ignorerer jeg han bare. Noen som vet om man kan blokkere et dansk nr? Anonymous poster hash: d7ae2...4a5 Finnes da apper for slikt.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Finnes da apper for slikt. Hvilke? Please enlighten me. Jeg er ikke så teknisk. Nå ba jeg han fyren holde seg unna meg, han sa han ikke kunne love det. OMG! Snakk om å ha lav sosial intelligens. Anonymous poster hash: d7ae2...4a5
Marie90 Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 Uansett om han ikke var slik hele tiden så sier det seg selv at vennskapet var en dårlig idé. Han var jo romantisk interessert fra starten av hvilket var hvorfor han ba deg ut. Et vennskap vil jo uansett ikke funke. Å si "la oss være venner" er bare en frase - folk gjør jo egentlig ikke det. Du må kutte ham totalt ut nå. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Hvilke? Please enlighten me. Jeg er ikke så teknisk. Nå ba jeg han fyren holde seg unna meg, han sa han ikke kunne love det. OMG! Snakk om å ha lav sosial intelligens. Anonymous poster hash: d7ae2...4a5 Var han fra et annet land? Vet av erfaring at en del mannfolk som er fra arabiske eller afrikanske land ofte ikke respekterer det når ei jente sier nei, for kvinner skal ikke tas alvorlig. De slutter ikke før du får en mannlig slektning til å avvise dem for deg. Det er det eneste de respekterer. Han er muligens kulturelt belastet og ikke en psycho. Anonymous poster hash: 00d47...f13 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå