Tralla la Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Når gutten vår vokser ut av bagvognen han bruker nå, tenker vi å kjøpe en ren sportsvogn eller duovogn uten bag. Er det noen som har erfaring med ulike vogner som kan hjelpe oss litt? Har litt lyst på Brio Smile, men har skjønt at denne kan være litt kort i lengden. Fin fra 6 måneder men kan fort bli for liten før han er ferdig med vognperioden. Og hva med Brio Race eller Emmaljunga Scooter 2.0? Disse ser temmelig like ut. Her er det litt motsatt, at vognen kanskje funker best når han blir større, og ikke egner seg helt fra 6 måneder. Er det noen som har testet disse på såpass små barn? Det er et krav at vognen har gode hjul som funker på de fleste underlag (triller en del på brostein). Den må heller ikke være for stor, for vi tar mye buss. Vi foretrekker firehjulinger.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Når gutten vår vokser ut av bagvognen han bruker nå, tenker vi å kjøpe en ren sportsvogn eller duovogn uten bag. Er det noen som har erfaring med ulike vogner som kan hjelpe oss litt? Har litt lyst på Brio Smile, men har skjønt at denne kan være litt kort i lengden. Fin fra 6 måneder men kan fort bli for liten før han er ferdig med vognperioden. Og hva med Brio Race eller Emmaljunga Scooter 2.0? Disse ser temmelig like ut. Her er det litt motsatt, at vognen kanskje funker best når han blir større, og ikke egner seg helt fra 6 måneder. Er det noen som har testet disse på såpass små barn? Det er et krav at vognen har gode hjul som funker på de fleste underlag (triller en del på brostein). Den må heller ikke være for stor, for vi tar mye buss. Vi foretrekker firehjulinger. Disse har ikke full liggestilling, så jeg syns ikke de passer så godt som eneste vogn til barn under 1 år. Ville hatt noe med full liggestilling. Jeg liker også å kunne ha barna vendt mot meg når de er under året. Men utenom det så er Scooter er en veldig god vogn og jeg har selv brukt den til barn under 1 år, men da på korte turer på f eks kjøpesenter. Anonymous poster hash: 1909c...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå