Gå til innhold

Er Microen besatt, eller er det bare en bagatell?


Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar

Kan an microbølgeovn bli besatt? Trenges det her en eksorsist? Tanker jeg har hatt de siste dagene. For min ellers så greie microbølge ovn har i det siste oppført seg ytterst annerledes, og skremmende.

For med gjevne mellomrom dukker tallene 66:66 opp i displayet. ( Dette er typen med trykknapper for det ene og det andre og tall å trykke på - altså mer nøyaktig enn de med brytere å skru på) . Og så begynner den å pipe :-?

Jeg prøver å få vekk tallene, trykker som en gal - og greier det. men s¨å går det en liten stund og så er de der igjen:( I dagmorges var det 66:66 som møtte med sammen med pip. Jeg skulle varme noe, og fikk vekk tallene og prøvde skrive inn det jeg skulle, men når det skulle stå 30 sek, så kom det isteden på 3:66 - altså tre minutter og 66 sek. Og ikke pokker om jeg greide å få skrevet inn 30. Så jeg kapitulerte og endte opp på 36 sekunder.

Huff, slitsomt og litt skummelt :oops: For man ringer ikke presten eller andre for å få skikk på microen. Men noe er det som ikke stemmer iallefall.

Og så de tallene da :-?

Hvordan gjenopptar jeg kommandoen over microen? Den er av merket electroluks og jeg kjøpte den for rundt 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg kjenner desverre ingen djevelutdrivere som kan hjelpe deg.

Har du prøvd med vievann? Besvergelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Finn frem bruksanvisninga.

Se om det er noe som heter kalibrering.

Det gjør jeg hver gang vår micro fucker opp. Funker.

Hvis ikke det er en slik funskjon. Dra ut kontakten. La den hvile en stund og plugg i igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Kontakten er herved dradd ut. Jeg prøvde sette den inn igjen , men da kom 6 tallene fram på ny, så nå står den til hvile uten kontakten i veggen.

Håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når daten var besatt av "Lucifer" ropte jeg faktisk "the power of Christ compells you!" som i Eksosisten... Men jeg tror ikke det var det som ordnet problemet til slutt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvar

Godt tips - skal prøve det neste gang jeg tørr sette i stikkontakten. Hvme vet , kan hende det hjelper.

Jeg satte den i nå i sted og da kom 6 tallene igjen :( og når jeg prøver trykke inn 5 tallet så kommer 8 i displayet. 0 blir til 6 tall . Jeg prøvde stille klokken , det ble bare rot. Samme hva jeg gjør så spretter det frem 6 tall fortere enn jeg rekker ta de bort. Jeg ringde mamma, hun kunne ikke hjelpe. Nå er ledningen utav veggen. Jeg tørr ikke ha den i. Tenk om hele greien går i luften. :-?

Kan en micro bli besatt? Jeg begynner å lure, og hvordan ble den det i såfall. Kjæresten min brukte den sist - er han også besatt? :o

En ting er iallefall sikkert - jeg har ikke råd til en ny. kan jeg bli besatt tro om jeg spiser mat som lages inni en besatt microbølgeovn :klø:

Hehe huff :wink:

Djevel vik fra meg! Micro - bli som før igjen !

:wink:

Rart - hadde det vært 5 tall og ikke 6 tall - så hadde det ikke føltes så ekkelt og merkelig..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microen din er gammel. Elektronikken (eller hva det nå heter inni sånne duppeditter) er nok gåen. Sorry. Morsom vinkling du hadde på problemet, men det er nok ingen vei utenom de evige micromarker :wink: Eller du kan levere den inn og få den fikset seff, men spørs om det er særlig lønnsomt med en så gammel micro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en micro bli besatt? Jeg begynner å lure, og hvordan ble den det i såfall. Kjæresten min brukte den sist - er han også besatt? :o

Kanskje du kan prøve å dra ut kontakten på kjæresten også? En forlokkende tanke, noen ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...