AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 I sommer har jeg ikke hatt ferie i det hele tatt, så jeg har lenge hatt lyst på en tur vekk fra Norge. Og siden det er ingen i min vennekrets som har mulighet eller råd, så bestemte jeg meg for å reise alene. Så det jeg lurer på er, som tittelen tilsier, hva man kan gjøre i Køben av morsomme ting når man er mann, singel i København. Forslag? Anonymous poster hash: b9b77...a4b
J21 Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 I sommer har jeg ikke hatt ferie i det hele tatt, så jeg har lenge hatt lyst på en tur vekk fra Norge. Og siden det er ingen i min vennekrets som har mulighet eller råd, så bestemte jeg meg for å reise alene. Så det jeg lurer på er, som tittelen tilsier, hva man kan gjøre i Køben av morsomme ting når man er mann, singel i København. Forslag? Anonymous poster hash: b9b77...a4b Hvilke interesser har du?
Sapientia Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 I sommer har jeg ikke hatt ferie i det hele tatt, så jeg har lenge hatt lyst på en tur vekk fra Norge. Og siden det er ingen i min vennekrets som har mulighet eller råd, så bestemte jeg meg for å reise alene. Så det jeg lurer på er, som tittelen tilsier, hva man kan gjøre i Køben av morsomme ting når man er mann, singel i København. Forslag? Anonymous poster hash: b9b77...a4b mann er jeg ikke, men reise aleine har jeg gjort flere ganger. Finn noe som du har lyst til å gjøre, orienter deg litt på forhånd. Og dukker det opp noe annet så er det jo bare og endre planer. VG's reiseguide kan jo være et sted å starte? http://www.vg.no/reise/reiseguider/guide.php?g=kobenhavn
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Hvilke interesser har du? Er ikke typen til å gå på museum eller tivoli, er mer glad i uteliv. Men det er kanskje ikke bare bare å gå på et utested alene. Anonymous poster hash: b9b77...a4b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Bestill en frekk øl på strippeklubb. Anonymous poster hash: 653fc...11b
PanLi Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Du bor på hostell, vel Da blir en fort kjent med folk, og kan gjøre på morsomme ting sammen! Også gøyere å ha mange å gå ut sammen med!! Jeg ville sjekket tripadvisor for tips..
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Denne tråden skulle jeg ha sett før jeg dro til Køben helt alene... Anonymous poster hash: 142da...4cf
Sandie Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Er ikke typen til å gå på museum eller tivoli, er mer glad i uteliv. Men det er kanskje ikke bare bare å gå på et utested alene. Anonymous poster hash: b9b77...a4b En rusletur langs Nyhavn brygge,eller i fristaden Christiania er avslappende og uformelt Generelt sett er jo dansker hakket mer sosiale enn nordmenn, så det er sikkert ikke noe stort problem å komme i snakk med folk på utestedene hvis du vil det. God tur
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Dyrehagen i København er også verdt et besøk! Anonymous poster hash: 232cf...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå