Gå til innhold

Forslag til hva man kan gjøre, singel mann på alenetur til Køben

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer har jeg ikke hatt ferie i det hele tatt, så jeg har lenge hatt lyst på en tur vekk fra Norge. Og siden det er ingen i min vennekrets som har mulighet eller råd, så bestemte jeg meg for å reise alene.

Så det jeg lurer på er, som tittelen tilsier, hva man kan gjøre i Køben av morsomme ting når man er mann, singel i København. Forslag?

Anonymous poster hash: b9b77...a4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sommer har jeg ikke hatt ferie i det hele tatt, så jeg har lenge hatt lyst på en tur vekk fra Norge. Og siden det er ingen i min vennekrets som har mulighet eller råd, så bestemte jeg meg for å reise alene.

Så det jeg lurer på er, som tittelen tilsier, hva man kan gjøre i Køben av morsomme ting når man er mann, singel i København. Forslag?

Hvilke interesser har du?

Skrevet

mann er jeg ikke, men reise aleine har jeg gjort flere ganger.

Finn noe som du har lyst til å gjøre, orienter deg litt på forhånd. Og dukker det opp noe annet så er det jo bare og endre planer.

VG's reiseguide kan jo være et sted å starte? http://www.vg.no/reise/reiseguider/guide.php?g=kobenhavn

Skrevet

Hvilke interesser har du?

Er ikke typen til å gå på museum eller tivoli, er mer glad i uteliv. Men det er kanskje ikke bare bare å gå på et utested alene.

Skrevet

Bestill en frekk øl på strippeklubb.

Anonymous poster hash: 653fc...11b
Skrevet

Du bor på hostell, vel :) Da blir en fort kjent med folk, og kan gjøre på morsomme ting sammen! Også gøyere å ha mange å gå ut sammen med!! :) Jeg ville sjekket tripadvisor for tips..

Skrevet

Denne tråden skulle jeg ha sett før jeg dro til Køben helt alene...

Anonymous poster hash: 142da...4cf

Skrevet

Er ikke typen til å gå på museum eller tivoli, er mer glad i uteliv. Men det er kanskje ikke bare bare å gå på et utested alene.

En rusletur langs Nyhavn brygge,eller i fristaden Christiania er avslappende og uformelt :)

Generelt sett er jo dansker hakket mer sosiale enn nordmenn, så det er sikkert ikke noe stort problem å komme i snakk med folk på utestedene hvis du vil det.

God tur :)

Skrevet

Dyrehagen i København er også verdt et besøk!

Anonymous poster hash: 232cf...8b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...