AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Heter...? Jeg er på jakt etter en super øyenkrem. Jeg er 27 og er begynt å få (alt for) mange linjer under øynene. Tror de er en blanding av tørrhetsrynker og smilerynker. Kremen må gjerne være økologisk:)Anonymous poster hash: 51524...9cb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 I følge Jan Thomas er hemorridekremen "Alcos anal" et must der. Anonymous poster hash: be2d3...078
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 I følge Jan Thomas er hemorridekremen "Alcos anal" et must der. Anonymous poster hash: be2d3...078 Av en eller annen grunn frister det ikke...;DAnonymous poster hash: 51524...9cb
lell Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Jeg er i litt over 30 og har fått samme problem. Linjer under øynene. Så slenger meg med i håp om at noen har en anbefaling..
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg liker veldig godt Decleor sin Harmonie Calm Eye Cream. Den er myk og god og blir ikke liggende som en hinne, men trekker godt inn. Anonymous poster hash: debd3...c75
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Jeg liker veldig godt Decleor sin Harmonie Calm Eye Cream. Den er myk og god og blir ikke liggende som en hinne, men trekker godt inn. Anonymous poster hash: debd3...c75 Det er den kremen jeg bruker nå, og må ærlig si at den ikke gjør så mye for meg. Den trekker fint inn i huden, men føler jeg til tider blir sår etter å ha brukt den, og er fortsatt tørr under øynene til tider... ender ofte med at jeg bruker den vanlige hudkremen min, siden jeg føler den er bedre enn decleor sin.. trenger tips jeg også til en krem som forebygger aldring og gir mye fukt Anonymous poster hash: 6b5b7...f1b
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Ei venninne av meg har vært sår og tørr rundt øynene i en evighet pga et allergisk utbrudd av en øyesminkefjerner. Jeg tipset henne om denne og hun er helt fin igjen: http://www.sephora.com/immortelle-eye-balm-P39912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå