Gå til innhold

hvilken solkrem anbefaler du?og gjør deg brun?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ok jeg ønsker en solkrem som samtidig beskytter menogså gjør deg brun.. høre at olje er tingen,emn har også hørt andre ting.. noen som kan hjelpe? gi meg noen gode råd

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Nivea med låg faktor funkar vel bra. Du blir brun sjølv om du brukar solkrem, det tar berre litt lengre tid - men fargen vert derimot meir haldbar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har natusan faktor 40, for jeg skal i alle fall ikke bli brun!! :o

Gjest Ethereal
Skrevet

Du blir nok ikke noe særlig brunere av solkrem, det er en gammel myte. Ei heller av olje, som ikke kan være så bra for huden, som ikke får puste under det laget du smører på.

Hvor viktig er det å bli knallbrun? Jeg har sett damer på knappe 40, med krokodillehud, og slik vil jeg IKKE bli.

Personlig liker jeg Piz Buin, minimum faktor 15, selv om jeg blir fort brun og aldri brent. Den lukter så godt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann;

Nå har oriflame kommet med en ny aftersunlotion som er litt selvbrunnende effekt på. kanskje det kunne være noe å prøve. Ellers er solkrem å anbefale generelt for å få fin og jevn brunfarge. hørt at nivea sin skal være god....

:roll:

Lee

Skrevet

Skulle akkurat til å gå inn å skrive om Oriflame sin solserie....

Vel, denne serien er kjempegod og du får som sagt aftersun lotion som bevarer fargen du får mye lengre. :hoppe:

Skrevet

Dior sin solserie er veldig god. det samme med Clarins, de har vunnet flere priser også for beste solserie!

Men husk høy faktor, solen er ikke bare snill!

Skrevet

Har hørt veldig god tilbakemelding på Lancaster.

Har ikke prøvd selv, men den skal visstnok inneholde noe som gjør at man får en veldig fin (og rask) brunfarge.

Hadde vært artig å høre om andres erfaringer på nettopp dette merket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor selges Lancaster? jeg har ikke sett det noe sted.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sett Lancasters solserie i mange Esthetique parfymerier.

Jeg er dessuten fornøyd med Vichys solserie.

Hvor raskt brun du blir er vel avhengig av fakot, men det er vel så at brunfargen sitter lengre hvis du bruker solkrem og bruker litt tid på å bli brun.

Skrevet

Liker Piz Buin fordi jeg syns den lukter så godt - ellers har jeg gode erfaringer med Clinique sine solkremer (ikke den for ansikt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...