AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hvordan var dere i forkant av deres første tatovering? Var dere redde for at dere kom til å angre på den? Var dere fulle? Tok dere en bare for å være litt rebelske og bevise at foreldrene deres ikke lenger kunne bestemme over dere? Anonymous poster hash: 81b49...46d
Sabel Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Jeg var femten år, så tok den vel mest fordi jeg hadde lyst. Fikk lov av foreldrene mine.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Jeg var førti, så ingen rebelske tilstander her. Jeg var også helt og komplett edru, og den var så gjennomtenkt at jeg sannsynligvis ikke vil angre på den. Har tatt en til i etterkant. Anonymous poster hash: a7b16...11f
Chiqette Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 jeg var kjempe nærvøs før min første tattovering, ikke pga at jeg kanskje skulle angre, men fordi jeg var redd det skulle være vondt. Jeg var over atten, og tattoveringen var liten og pen, med stor betydning, så det var ikke for og være rebell. Tattoo nummer to deriomot endte opp kjempestor på armen, men var en jeg hadde planlagt over lang tid.
Kjempeliten Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Var bare nervøs fra da jeg satt i stolen Nei, ikke redd for at jeg kom til å angre. Er et motiv jeg liker veldig godt:) Var ikke rebelsk. Er 24 og tok den til bursdagen min. Er ikke så veldig rebelsk lenger. Har alltid hatt lyst på tatovering, men fikk ikke mulighet før nå. Jeg var nok kanskje litt mer rebelsk da jeg tok min første piercing:) Men foreldrene mine har alltid latt meg gjøre hva jeg vil med utseendet, såhar ikke hatt noe behov for å stå imot dem med slikt.
Binta Ba Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Hadde lyst på tatovering fra 8års-alder, og maste på moren min i mange år, men hun tvang meg til å vente. På 18års-dagen tok jeg min første. Motivet var vel gjennomtenkt, og tok den bak, oppe i nakken. Neste tok jeg 6mnd senere, på brystkassen, også har det bare ballet på seg. Angrer ikke på noen motiver, men den ene kunne jeg vært foruten, grunnet dårlig jobb fra tatovørens side. Lar den foreløpig være, som en påminnelse om å ikke velge hvem som helst, men fikser nok på den senere.
Bloodflowers Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Jeg var 21 og hadde hatt lyst på veldig lenge. Motivet er noe som betyr mye for meg. Heg var ikke full, måtte skrive under på at jeg ikke var det (selv om det går an å lyve da). Men det har noe med blødninger å gjøre også. Blodet tynnes ut av alkohol, og det er selvfølgelig ønskelig å blø minst mulig. Det var ingen rebelsk handling. Det er min kropp og jeg får lov til å gjøre hva jeg vil med den. De aller fleste jeg har vist den til, synes den er fin. Det er alltid noen som er i mot tatoveringer generelt. Var litt nervøs da jeg satte meg i stolen, men mest fordi jeg var redd for smerten.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Jeg var 24 år og hadde visst lenge at jeg ville ende opp med en tattovering. Og jeg tok den klin edru i en bambushytte på en bittelite øy i Indonesia. Var en guttunge, som tattoverte meg også. Han selv var dekket med tattoveringer over hele seg. Til og med i ansiktet. Det var hans far, som hadde tattovert han - på den gamle og orginale måten med en nål på en bambusstokk hvor man slo nåla ned i huden, med en slags hammer. Dette er 20 år siden og tattoveringen ble kjempebra. Men jeg har tatt cover på den da den begynte å falme. Angrer dog på at jeg la et nytt motiv over, for den orginale var faktisk veldig fin - bare litt sliten. Har tatt noen flere etterpå. PS: Ja jeg visste det ikke var anbefalt å ta tattovering i utlandet på den tiden pga HIV og hepatitt, men det gikk bra. Heldigvis. Anonymous poster hash: 05f4a...fd4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Jeg har veldig lyst på en nå snart, men har 4 forskjellige plasseringer jeg liker og flere ting jeg kunne tenke meg :S Jeg har hatt lyst på tatovering ganske lenge, og er 19 år så jeg gjør det ikke for å være rebelsk. Men, etterosm jeg ikke er 100% sikker enda venter jeg til jeg er det - vil ikke angre i eterkant. Anonymous poster hash: 81b49...46d 2
Silfen Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Var vel rundt 20 og hadde tenkt på det noen år.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 15 år, rebelsk og et typisk ungdomsopprør. Det var ikke vondt, og jeg tok heldigvis ikke en playboykanin eller noe annet som jeg hadde angret på. Tatoveringen er liten og diskrè, og skjules av de aller fleste plagg. Hadde jeg tatt den om igjen? nei aldri! Anonymous poster hash: f4294...036
Tzatziki Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Jeg var 24 år, helt edru,og var nøye med at den ikke skulle vises i sammenhenger hvor det ikke alltid gjør seg med tatovering. Det er jeg fornøyd med i dag. Den er der, men jeg ser den aldri. Det plager meg ikke at den er der, men hadde det vært i dag, hadde jeg ikke tatt den.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 "I cured Alzheimers, then forgot how I did it" Var bakfull, hadde hatt en aldri så liten oppvåkning dagen før, og syntes det var fantastisk morsomt... Anonymous poster hash: a6bf5...448
Avalon Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Var vel en måned eller to før jeg ble 25 år. Hadde tenkt gjennom det lenge. Valgte et motiv som har personig betydning for meg, som jeg ikke kommer til å angre på. Var selvfølgelig klin edru også, ville aldri gått inn i et studio hvor de tatoverer fulle folk. Det tyder ikke på seriøsitet hos tatovørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå