Christabelle Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg må straks over på mammabukser, men vegrer meg mot å bruke de grusomme buksene med høyt liv (ribb) som går langt over magen - de er jo rett og slett ubehagelige (ja, jeg har prøvd dem). Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt andre typer mammabukser? Jeg liker bukser som er lave i livet, og tenkte først å se etter vanlige jeggings eller noe, men de bør jo være ekstra stretchy i livet. Noen som har noen ideer?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Tights? Anonymous poster hash: 9db67...bd5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 De på h&m er ikke ille, de går høyt opp men er ikke ribbete. Er tynne og behagelige, syns jeg da.Anonymous poster hash: 4f4cd...c39
Tordensky Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 (endret) H&M har også sånne som skal ligge under magen. http://www.hm.com/no/product/16313?article=16313-A Dette er stort sett typen man finner på utenlandske nettsider og, men da får du jo ikke prøvd dem først... Jeg likte H&M sine med magestoff godt jeg da, men på sommeren ble de alt for varme, så da brukte jeg de andre. Brukte også mye tights som jeg brettet ned under magen. Endret 1. september 2013 av Tordensky 1
Satellites Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg vet! Alle man finner her er jo superhøye, itillegg til at de sklir ned. Har nettopp kjøpt to par med lavt liv fra asos - sjekk de ut. http://www.asos.com/Women/Maternity/Jeans/Cat/pgecategory.aspx?cid=8345 Begge mine var for store da, men likte de ellers veldig godt.
Stinelin Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Jeg har brukt bukser med lavt liv fra H&M, synes de er mye bedre enn de med høyt liv, ihvertfall først og sist i svangerskapet. "Midt i" går det bra med høyt liv synes jeg. De fra H&M har en tendens til å vide seg ut etterhvert, og holder ett svangerskap for min del. Men de er jo ikke spesielt dyre heller da. Har ikke funnet jeans med lavt liv der, men andre typer hverdags-, kontor- og penbukser. Hjemme har jeg også brukt joggebukser med bred og ikke for stram strikk, de går fint under magen. Vanlige tights har ofte for smal strikk til at jeg synes det er behagelig, skjærer seg inn i sidene.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Jeans fra norske 2wear eller svenske(?) Boob! Anonymous poster hash: df408...a93
Gjest åffårno Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Jeg har kjøpt et par nå fra Asos, sorte skinnyjeans med strikk midt på som er lave i livet. Valgte lang lengde, og det passet for meg som bruker 34 i lengde. Men, strikken ble litt for småtrang nå som jeg er midtveis med åpenbar gravidkulemage. Den hadde vært perfekt frem til magen ble større overalt, og jeg tipper jeg bruker den etter fødsel en periode. HM har og et par sorte treggings i tykkere jeansstoff, men med høy strikk som ble fine når magen ble litt rundere. Begge kjøpte jeg i samme str som jeg bruker før jeg ble gravid fordi jeg enda ikke har økt i størrelse, Asos spesielt lager litt giga gravidtøy og man trenger ofte en str mindre enn man tror.
Gjest Magdalene Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Kjøpte mange bukser fra boob med kort liv, i begge mine svangerskap.
SmartCookie Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Slenger meg på og anbefaler buksene fra ASOS. De er lave i livet, med kun en liten kant i stretch på området der magen begynner
Yesterday Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg hadde en slik fra før jeg ble gravid http://www.hm.com/no/product/08181?article=08181-A Og på den kan livet brettes opp og det er veldig tøyelig. Er 33 uker og bruker den ennå, og har faktisk kjøpt en til etter jeg ble gravid De dekker ikke hele magen. Eneste at de kan skli ned ned i blant, ikke hele buksa men den delen man kan brette opp.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Jeg hadde en slik fra før jeg ble gravid http://www.hm.com/no/product/08181?article=08181-A Og på den kan livet brettes opp og det er veldig tøyelig. Er 33 uker og bruker den ennå, og har faktisk kjøpt en til etter jeg ble gravid De dekker ikke hele magen. Eneste at de kan skli ned ned i blant, ikke hele buksa men den delen man kan brette opp. Temmelig uaktuelt å bruke den buksa der på jobben min, gitt Anonymous poster hash: 24599...252
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Min erfaring er at de som stopper midt på magen bare sklir ned, så jeg måtte ha den over den største delen. De som var under magen satt også dårlig på meg. Men jeg var enorm med tvillingmage, kanskje det har noe å si. Anonymous poster hash: ffe0b...e18
Yesterday Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Temmelig uaktuelt å bruke den buksa der på jobben min, gitt Anonymous poster hash: 24599...252 Nå vet ikke jeg hva du jobber med men i barnehagen hvor jeg jobbet gikk det helt fint. De ser ikke ille ut. Men hvis dere har en kleskode på jobb så er det klart at det blir feil Min ser forresten litt annerledes ut, den i linken er sikkert en nyere utgave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå